Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rubby
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Rubby (Pagina: 2 van 7)
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-7-2008 13:09:00)Klopt, behalve het laatste, ze gaan immers naar Frankrijk verhuizen
Heb achteraf 50 euro fooi gekregen van de ouders, wat ik toch wel netjes vond
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-7-2008 16:12:00)Je slagzin
Mijn naam is ruben van den bovenkamp, dj nickname heb ik eerst niet aan gedaan, gewoon dj ruben geheten. Een tijdje geleden werd ik benadert voor een groter feest dan normaal en toen vond ik dj ruben niet zo mooi op de poster staan dus heb ik er dj rubber van gemaakt
En m'n drive-inn heet sindsdien Rubber Beatz
Topic: Vraag over Connector paneeltje (2-7-2008 11:46:00)
Ik zie hem alleen niet in de webshop staan.Dj pacific post de link naar de webshop 3 posts voor je
Topic: 3D en Freestyler (24-5-2008 14:25:00)
davidkamphuis schreef:
Waarschijnlijk omdat hij de mensen waar hij voor draait goed kent, en ze een iets lagere (of gratis) prijs geeft, zodat hij daar wat vaker kan staan?
Heb achteraf 50 euro fooi gekregen van de ouders, wat ik toch wel netjes vond
De prijzen die ik vraag zijn zeer onregelmatig. Heb laatst een personeelsfeestje gedaan van 4 uur, 2 fullrange speakertjes en geen lichten voor 215 euro. Vlak daarna stond ik te draaien op de hockeyclub (6 uur lang, 2subs+2tops zonder lichten) en daarvoor vroeg ik 170 euro. A.s. maandag een afscheidsfeestje voor een meisje dat naar frankrijk gaat verhuizen, haar vriendinnetjes uit groep 8 organiseren een surprise disco voor haar, daar ga ik gratis draaien.. (ben goed bevriend met haar broer)
Topic: DJ-nickname (5-7-2008 16:06:00)Chimeara schreef:
Mijn 'zinnetje' (Of hoe heet zoiets??)
Mijn naam is ruben van den bovenkamp, dj nickname heb ik eerst niet aan gedaan, gewoon dj ruben geheten. Een tijdje geleden werd ik benadert voor een groter feest dan normaal en toen vond ik dj ruben niet zo mooi op de poster staan dus heb ik er dj rubber van gemaakt
En m'n drive-inn heet sindsdien Rubber Beatz
Vandaag spulletjes besteld, ga morgen mijn eerste connector paneeltje maken. Zal de fotos maar eens online gooien, hebben jullie ook weer wat om om te lachen
Topic: Vraag over Connector paneeltje (2-7-2008 10:13:00)
mitchel schreef:
Het is de neutrik DBA blindcap.Ik zie hem alleen niet in de webshop staan.
Zorg dat de fixtures die je in freestyler hebt precies dezelfde zijn als in 3d view ;)
Topic: Twee vragen (21-4-2008 08:10:00)Raar, er zit achterop de sub geen switch. Pinnen zitten wel op 2+/2-
Topic: Twee vragen (17-4-2008 17:39:00)Helemaal duidelijk, thnx!
Topic: Twee vragen (17-4-2008 17:14:00)Heey,
1. Ik filter actief en heb gelezen dat mijn subs (b1800x) beter functioneren zonder hun passieve filter. Kan iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap de passieve filter kan verwijderen?
2. Ik lees veel posts waar mensen het hebben over xxdB/octaaf, maar kon niets vinden over wat het precies inhield. Is dit eventueel ook mogelijk met een CX2310
?
Greetz,
Ruben
Topic: Gemixte popnummers (27-3-2008 14:46:00)1. Ik filter actief en heb gelezen dat mijn subs (b1800x) beter functioneren zonder hun passieve filter. Kan iemand mij uitleggen hoe ik stap voor stap de passieve filter kan verwijderen?
2. Ik lees veel posts waar mensen het hebben over xxdB/octaaf, maar kon niets vinden over wat het precies inhield. Is dit eventueel ook mogelijk met een CX2310
?Greetz,
Ruben
Nog eentje dan:
Goldfinger - 99 red balloons
remix van
Nena - 99 luftballonen
Goldfinger - 99 red balloons
remix van
Nena - 99 luftballonen