Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Deejee_jojo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Deejee_jojo (Pagina: 2 van 2)
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (8-6-2006 11:26:00)
Hallo allemaal.
Jojo heeft weer eens een probleem. Nou ja.. probleem, ik weet niet helemaal wat ik moet kiezen.
We zoeken een paar mooie topkasten. Met een maximum bedrag van 3000 euri.
Nou hebben we zelf al een beetje lopen zoeken en daar zijn de volgende speakers uitgekomen:
Vega Psx-253
www.cerwinvega.com/products/professional/prostax/psx-253.html
Electro Voice Eliminator double
www.electrovoice.com/products/118.html
Mackie s225
www.mackie.com/products/s225/index.html
Ook ben ik gisteren bij een leverancier in de buurt wezen luisteren, en die had de Master N15a550 (wat zeer goed en zuiver klonk en waar ik er 4 actief van zou kunnen kopen)
www.master-audio.com/detall.php?cat=Active%20Acoustic%20Systems&serie=NASERIES&producto=N15A500&lang=en
www.master-audio.com/serie.php?cat=Active%20Acoustic%20Systems&serie=NASERIES&lang=en
Nu is mijn vraag:
Wat denken jullie dat de beste keuze is??
Iemand ervaring hiermee?
Of heeft er iemand nog andere mogelijkheden?
Het moet een zaaltje van ong 200 a 300 man aankunnen. Uiteraard komen hier ook nog subs bij, maar het gaat nu alleen om de top kasten.
Alvast Bedankt!!
MVG
JOJO
Ik hoor graag wat van jullie!
Topic: BCD2000 Dj console (18-5-2006 11:54:00)Jojo heeft weer eens een probleem. Nou ja.. probleem, ik weet niet helemaal wat ik moet kiezen.
We zoeken een paar mooie topkasten. Met een maximum bedrag van 3000 euri.
Nou hebben we zelf al een beetje lopen zoeken en daar zijn de volgende speakers uitgekomen:
Vega Psx-253
www.cerwinvega.com/products/professional/prostax/psx-253.html
Electro Voice Eliminator double
www.electrovoice.com/products/118.html
Mackie s225
www.mackie.com/products/s225/index.html
Ook ben ik gisteren bij een leverancier in de buurt wezen luisteren, en die had de Master N15a550 (wat zeer goed en zuiver klonk en waar ik er 4 actief van zou kunnen kopen)
www.master-audio.com/detall.php?cat=Active%20Acoustic%20Systems&serie=NASERIES&producto=N15A500&lang=en
www.master-audio.com/serie.php?cat=Active%20Acoustic%20Systems&serie=NASERIES&lang=en
Nu is mijn vraag:
Wat denken jullie dat de beste keuze is??
Iemand ervaring hiermee?
Of heeft er iemand nog andere mogelijkheden?
Het moet een zaaltje van ong 200 a 300 man aankunnen. Uiteraard komen hier ook nog subs bij, maar het gaat nu alleen om de top kasten.
Alvast Bedankt!!
MVG
JOJO
Ik hoor graag wat van jullie!
Ik heb gewoon een simpele vraag. Ben van plan om 1 van de 2 consoles aan te schaffen, nu merk ik wel met deze discussie dat ze qua prestaties aardig dicht bij elkaar komen, maar: (nu komt het hoor). Ik draai met traktor studio en deze staat ingesteld op external mixer ( er komen dus 2 geluidskanalen uit) Per kant een apart kanaal. Nu wil ik deze kanalen apart het console in laten gaan, en daarna naar mijn normale mengpaneel toe gaan! Kan een van deze 2 consolen dat?
Dus kort samengevat: uit de pc 2 outputs --> naar 2 inputs in console ---> 2 outputs naar andere mixer.
Ik hoop dat jullie me dit nader kunnen uitleggen.
alvast bedankt
Topic: NIEUWE GELUIDSET KOPEN!! (17-5-2006 10:23:00)Dus kort samengevat: uit de pc 2 outputs --> naar 2 inputs in console ---> 2 outputs naar andere mixer.
Ik hoop dat jullie me dit nader kunnen uitleggen.
alvast bedankt
Ik heb ff op die Heuff site gekeken, maar nu kon ik niet zo snel die tsa-sets vinden. Kan je ff een link dr naartoe maken? ALVAST BEDANKT!
Topic: NIEUWE GELUIDSET KOPEN!! (16-5-2006 16:32:00)Hallo allemaal,
Ik denk dat ik jullie hulp wel even kan gebruiken!!
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe geluidsset!!
Deze moet inzetbaar zijn voor een publiek tot ong. 400 a 450 man,
en dan moet de set niet op zijn "top" hoeven te blazen (een beetje over is dus wel gewenst). Nu zat ik zelf te denken aan :
2 x cerwin vega afterburner ab-36 baskasten ( voor zijn mooie diepe bas)
2 x cerwin vega psx-253 top kasten (voor zijn mooie hoge tonen)
2 x crown xls-802 versterker. (om zeker te weten dat het flink klapt)
wat denken jullie hiervan? Hebben jullie misschien betere alternatieven? Mijn budget moet rond de 5000 euro liggen.
Graag hoor ik jullie ideeen hierover!
Ik denk dat ik jullie hulp wel even kan gebruiken!!
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe geluidsset!!
Deze moet inzetbaar zijn voor een publiek tot ong. 400 a 450 man,
en dan moet de set niet op zijn "top" hoeven te blazen (een beetje over is dus wel gewenst). Nu zat ik zelf te denken aan :
2 x cerwin vega afterburner ab-36 baskasten ( voor zijn mooie diepe bas)
2 x cerwin vega psx-253 top kasten (voor zijn mooie hoge tonen)
2 x crown xls-802 versterker. (om zeker te weten dat het flink klapt)
wat denken jullie hiervan? Hebben jullie misschien betere alternatieven? Mijn budget moet rond de 5000 euro liggen.
Graag hoor ik jullie ideeen hierover!