Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-Ridoo

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 38 bijdrage(n) van DJ-Ridoo (Pagina: 2 van 4)

Topic: Twinscan laser (16-12-2006 18:24:00)
Wij hebben morgen eindelijk onze laser binnen:
Merk: Wanshi
RGY - laser 140 mW
Diode: Solid State Laser (DPSS)
happy :)
Topic: Carnavalsfeest met het thema "China" (14-12-2006 18:52:00)
Ik heb hier nog een oude kraker liggen:
Leo Martin - De Chinuuse Tango
laugh :D
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (13-12-2006 19:45:00)
De Magnum 800 van JEM nemen. (Technofog)
Niet langer over nadenken!
Heb de technofog al dik 2 jaar in gebruik (bijna elk weekend in gebruik) en nog niet het kleinste probleempje gehad.
Zeer compact, licht én betrouwbaar en een zeer degelijke output voor zo'n "klein" rokertje.
Jem is gewoon beter van kwaliteit dan Antari.
Topic: Rookmachine (7-11-2006 18:31:00)
Ik heb ervaring met de Magnum 550.
Nette machine, zuinig in vloeistof en heel goede output.
Nadeel van deze machine is dat hij een "plasje" laat liggen als je hem gebruikt hebt.
Dan kan ik beter de Magnum 800 aanbevelen ... zeker is bekijken
Topic: rookmachines en astma (25-10-2006 17:43:00)
Hebben de mensen met astma dan ook last van Hazers? (vb bij concerten)
Heb ook al veel de vraag gekregen om geen rook te gebruiken, meestal probeer ik het dan met een ventilator bij de rookmachine te zetten. (Output van de rookmachine heel klein, ventilator volle kracht. Dan krijg je een heel mooie nevel (haze) en sindsdien geen enkele klacht meer van diezelfde groep mensen.
Het zit hem vooral tussen de oren ja, de mensen "zien" letterlijk een "rookwolk" en niet iedereen vind dat even leuk... haze dan maar laugh :D
Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 20:31:00)
Trouwens, ik vind Antari ook maar rommel hoor! shut up :X
De output van de Antari-machines zijn echt rampzalig. (uitgez. de z1500 en z3000)

Vooral de F-80z is een ramp. 3 machientjes kapotgegaan in 2 jaar tijd ... dat wil dus wat zeggen over kwaliteit. angry De reparatie kost tegenwoordig al meer dan de f80 zelf.
Sinds we overgestapt zijn op onze martin-fogger...geen problemen meer gehad én een veel grotere rookopbrengst ...
razz :p
Topic: Skytec Rookmachine (9-9-2006 15:01:00)
Miss kost het pompje bijna evenveel als een nieuwe machine... sad :(
wegdoen die rommel
Topic: Kids Disco (7-9-2006 18:05:00)

Baszza schreef:

En nu een hele onbekende (maar die niet te moeilijk is) Let's get ready to rumble. Ik vind dat persoonlijk een heel opzwepend nummer!!!
DJ Da Rick: Rumble. stevige boenkschijf
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (27-8-2006 16:57:00)
Kelly Clarkson - Since you been gone <=> Blur - Song 2
Topic: strippaal (24-8-2006 16:17:00)
Prolyte-buis huren en bevestigen op een grote baseplate? happy :)