Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Wagterboer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 36 bijdrage(n) van Wagterboer (Pagina: 2 van 4)
Topic: Lichtset rond de 300 euro (21-6-2007 12:19:00)Straks heeft hij zijn lichtset en kan hij er niks mee omdat niemand hem inhuurt.
Nee daar hoef je niet bang voor te zijn Bassie Rassie. Het blijft ook gewoon hobby en hoef echt niet elke week op pad.
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:53:00)Bassie Rassie] schreef:
Nee daar hoef je niet bang voor te zijn Bassie Rassie. Het blijft ook gewoon hobby en hoef echt niet elke week op pad.
geduld is ook een schone zaak ,
Maar ik ben erg ongeduldig
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:51:00)Maar ik ben erg ongeduldig
how oeps ik bedoel ik bestel alles hier maar ik heb gezien in een andere webshop dat daar de statieven wel op voorraad waren , de rest wordt netjes hier besteld.!! laat daar geen duidelijkheid over zijn
maar ja voor de statief 2 a 4 weken levertijd dan kijk ik toch wel verder
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:32:00)maar ja voor de statief 2 a 4 weken levertijd dan kijk ik toch wel verder
ja idd maarten , misschien maar 2 kleuren in de parren , kijken wat mooi is
maar de statieven en andere dingen haal ik waarschijnlijk in een winkel bij mij in de buurt
,daar waren ze nog wel op voorraad
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:14:00)maar de statieven en andere dingen haal ik waarschijnlijk in een winkel bij mij in de buurt
,daar waren ze nog wel op voorraad
oke bedankt, denk dat ik genoeg weet,
heb ook nog wel even 2e hands op internet gekeken , maar dit maakt volgens mij niet zo heeel veel uit. Jullie hier ervaring mee
Denk maar dat ik alles ga bestellen, zit nog in dubio over de aansturing van het licht als die nu niet komt dan komt die wel over een paar weekjes.
Alvast bedankt voor al jullie reacties!
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:11:00)heb ook nog wel even 2e hands op internet gekeken , maar dit maakt volgens mij niet zo heeel veel uit. Jullie hier ervaring mee
Denk maar dat ik alles ga bestellen, zit nog in dubio over de aansturing van het licht als die nu niet komt dan komt die wel over een paar weekjes.
Alvast bedankt voor al jullie reacties!
Bij audio functie wordt volgensmij helemaal niet gedimd, dus met oog op de toekomst zou ik zeggen dimpack!
Thijl.
wel of niet?Thijl.
wacht op een bevestiging maar denk dat ik het goed heb
Welke lichtcombinatie lijkt jullie het mooist
Rood / Blauw?
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:08:00)
Welke lichtcombinatie lijkt jullie het mooist
Rood / Blauw?
het mooiste lijkt mij gewoon dat die op geluid reageert.. heb er geen ervaring mee maar toch ;)
dus zo werkt het ook :
dimmerpakket
www.new-line.nl/v/14152
lichtstatief
www.new-line.nl/v/4170
4x Par 56 short
www.new-line.nl/v/2754
4x Par 56 short lampen
www.new-line.nl/v/336
2x filter
www.new-line.nl/v/2469
En de lichtaansturing is toch alleen voor (/v/3619) o.i.d
om andere lichtprogramma's te draaien
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:02:00)dus zo werkt het ook :
dimmerpakket
www.new-line.nl/v/14152
lichtstatief
www.new-line.nl/v/4170
4x Par 56 short
www.new-line.nl/v/2754
4x Par 56 short lampen
www.new-line.nl/v/336
2x filter
www.new-line.nl/v/2469
En de lichtaansturing is toch alleen voor (/v/3619) o.i.d
om andere lichtprogramma's te draaien
an kan die andere dimmer + de lichtaansturing eerst vergeten worden als ik het goed begrijp, als je dus kiest voor de partydimmer?
wat dit is een soort 2 in 1 ?
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:00:00)wat dit is een soort 2 in 1 ?
hoe weet die dat het signaal moet oppakken van het geluidhoort die dat ofzo ?