Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj thaan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Dj thaan (Pagina: 2 van 8)
Topic: K112 of vibe 12 (16-10-2005 23:23:00)
wij hebben zelf ook de vibe 12, ik vindt ze erg lekker klinken (maar ik heb zelf nog nooit de K serie gehoord) maar je kan altijd een keer komen luisteren.
Topic: "Dirty" tracks? (27-8-2005 15:59:00)Robbie Rivera - S.E.X.
Pavo & Zany - S.E.X.
Pavo & Zany - Porn
Topic: grote party organiseren hoe en wat?? (10-7-2004 17:05:00)Pavo & Zany - S.E.X.
Pavo & Zany - Porn
Jaja gisternacht was het zover, zal even een beschrijving van de dag geven.
Sochtends met spanning gewacht op DJ Jows, maar die stond jamemr genoeg in de file, maar gelukkig was die rond 2 a 3 uur hier aan gekomen. Rond een uurtje of 3/4 uur hebben we(Robert, Jows en ik) een aantal rondjes gelopen door de stad met flyers en natuurlijk rond gedeeld (en op het terras gezeten en gezellig wat gedronken). rond een uurtje of 5 gingen we weer naar huis toe.
Het tweede deel was savonds voor het feest, toen hebben we wat jongeren laten rond lopen over de markt om ook flyers uit te delen, want het was nachtmarkt.
Het derde deel was natuurlijk het top feest, het begon om 22:00 uur het was aan het begin wat rustig maar hoe later het werdt hoe drukker het werdt dus dat was heel mooi.
Het eerste uur ging Rick-e draaien (top40 & R&B)
Het tweede uur ging Roberto draaien (House & Club)
Gingen allebij erg lekker, ze moesten wel wat indraaien maarja dat heb je altijd he.
Het derde uur kwam Rick-e weer met top40 & R&B en toen kwam iedereen ook lekker los heel de dans vloer stond vol, dus dat was echt een succes.
Het vierde uur kwam Roberto met trance dus we ging het een klein beetje opvoeren kwa muziekstyle en toen kwam iedereen weer een stuk losser en hij had ook goed contact met het publiek.
De laatste 2 uur moest Jows draaien, ik wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, had alleen verhalen van robert gehoord en een demo van hem gehoord, maar jonge jonge wat kan die gozer draaien zeg heel de tent "brak af"!
En hoorde achteraf dat hij 1 jaar en 4 maanden in het vak nog maar zit. Hij had een hele goede platen keuze, hij stemde alles goed af op het publiek, dus dat was toppie. Dus hij is al weer gereserveerd voor het volgende feest. Daarnaast kan je ook goed met hem lachen!!
Dus kortom het was een groot succes(en voor herhaling vatbaar), over een poosje krijgen we te horen hoeveel man er in totaal is gekomen, omdat we daar gisteravond geen zin meer in hadden(dus we weten nog niet 100% zkr of we uit de kosten zij gekomen)
Er waren jammer genoeg 2 nadelen en 1 er van was: Dat er bijna niemand van 15 jaar binnen, omdat je boven de 16 moest zijn om in die tent te mogen komen, en dat schilde nog al kwa bezoekers.
en het 2de nadeel was dat er op het laatst 2 uur achter elkaar hardstyle werdt gedraaid. want van te voren werdt er om het uur van muziekstyle veranderd en op den duur werdt er 2 uur achter elkaar hardstyle gedraaid dus al die R&b sletjes gingen weg
Maar het is ook niet erg dat er nadelen waren, want dan kan je er de volgende keer rekening meehouden
Als jullie nog vragen hebben stel ze maar gerust.
(Ben trouwens collega van roberto)
Topic: lichtshow software (1-7-2004 08:47:00)Sochtends met spanning gewacht op DJ Jows, maar die stond jamemr genoeg in de file, maar gelukkig was die rond 2 a 3 uur hier aan gekomen. Rond een uurtje of 3/4 uur hebben we(Robert, Jows en ik) een aantal rondjes gelopen door de stad met flyers en natuurlijk rond gedeeld (en op het terras gezeten en gezellig wat gedronken). rond een uurtje of 5 gingen we weer naar huis toe.
Het tweede deel was savonds voor het feest, toen hebben we wat jongeren laten rond lopen over de markt om ook flyers uit te delen, want het was nachtmarkt.
Het derde deel was natuurlijk het top feest, het begon om 22:00 uur het was aan het begin wat rustig maar hoe later het werdt hoe drukker het werdt dus dat was heel mooi.
Het eerste uur ging Rick-e draaien (top40 & R&B)
Het tweede uur ging Roberto draaien (House & Club)
Gingen allebij erg lekker, ze moesten wel wat indraaien maarja dat heb je altijd he.
Het derde uur kwam Rick-e weer met top40 & R&B en toen kwam iedereen ook lekker los heel de dans vloer stond vol, dus dat was echt een succes.
Het vierde uur kwam Roberto met trance dus we ging het een klein beetje opvoeren kwa muziekstyle en toen kwam iedereen weer een stuk losser en hij had ook goed contact met het publiek.
De laatste 2 uur moest Jows draaien, ik wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, had alleen verhalen van robert gehoord en een demo van hem gehoord, maar jonge jonge wat kan die gozer draaien zeg heel de tent "brak af"!
En hoorde achteraf dat hij 1 jaar en 4 maanden in het vak nog maar zit. Hij had een hele goede platen keuze, hij stemde alles goed af op het publiek, dus dat was toppie. Dus hij is al weer gereserveerd voor het volgende feest. Daarnaast kan je ook goed met hem lachen!!
Dus kortom het was een groot succes(en voor herhaling vatbaar), over een poosje krijgen we te horen hoeveel man er in totaal is gekomen, omdat we daar gisteravond geen zin meer in hadden(dus we weten nog niet 100% zkr of we uit de kosten zij gekomen)
Er waren jammer genoeg 2 nadelen en 1 er van was: Dat er bijna niemand van 15 jaar binnen, omdat je boven de 16 moest zijn om in die tent te mogen komen, en dat schilde nog al kwa bezoekers.
en het 2de nadeel was dat er op het laatst 2 uur achter elkaar hardstyle werdt gedraaid. want van te voren werdt er om het uur van muziekstyle veranderd en op den duur werdt er 2 uur achter elkaar hardstyle gedraaid dus al die R&b sletjes gingen weg
Maar het is ook niet erg dat er nadelen waren, want dan kan je er de volgende keer rekening meehouden
Als jullie nog vragen hebben stel ze maar gerust.
(Ben trouwens collega van roberto)
bij mij doet die het ook, maar ik krijg de lampen niet aan, of ligt dat aan mijn videokaart
nog even een vraag, hoe kan je het laten afspelen(bedoel eigenlijk van van gobo wisselen)
Topic: examenstress (17-6-2004 15:33:00)
nog even een vraag, hoe kan je het laten afspelen(bedoel eigenlijk van van gobo wisselen)
jaja ben gelukkig ook 1 van de vele die is geslaagd
handel & administratie: 8 ;)
de rest ook allemaal gefeliciteerd he
Topic: disco/club party's-stageplek (12-5-2004 10:14:00)handel & administratie: 8 ;)
de rest ook allemaal gefeliciteerd he
Ik zat zelf gister even economie te leren toen las ik over subsidies enzo voor goede doelen enzo maar valt dit niet onder goede doelen(lijk mij wel) weet niet precies hoe dat zit hoor met subsidies maar dacht even melden misschien interessant
Veel succes er mee hoop dat je alles rond krijgt
Topic: Scans proggen: voorbeeld (20-1-2004 20:59:00)Veel succes er mee hoop dat je alles rond krijgt
deze tafel is zeker ook niet in de webshop te verkrijgen?
Topic: is er genoeg vraag naar licht en geluid (2-12-2003 15:19:00)Bedankt voor deze reacties. Me zus haar vriend die wil later iets in de horeca gaan beginnen, dus die moest ook een ondernemingsplan maken en dat mag ik over een poosje van hem lenen om hem even door te bekijken.
Topic: raadsels topic (29-11-2003 20:24:00)dat komt omdat dat gele blokje 1tje naar beneden is gezakt
maar volgens mij is er eigenlijk geen antwoord
Topic: is er genoeg vraag naar licht en geluid (27-11-2003 08:27:00)
maar volgens mij is er eigenlijk geen antwoord
ja, sorry tom
. ik bedoelde eigenlijk dat het niet zo verstandig is om bij een licht en geluids bedrijf te gaan werken, want anders heb je een grote kans dat je zo een contract(dat je bijvoorbeeld binnen 3 jaar als je bij hun weg gaat geen eigen bedrijf in het licht en geluid mag gaan beginnen) moet afsluiten
zoals jij al zei: "Vertel ook eerlijk aan zo'n "baas" dat je het doet om ervaring op te doen.
Het beste is ook het te zoeken in een brange waarbij je met je toekomstplannen je oude baas niet kan schaden. Dan zijn ze ook meer bereid om je op te leiden.
als je het wel in een gelijke brange gaat zoeken, kun je er donder op zeggen dat je een concurrentiebeding moet tekenen.
Dat betekent dat je na ontslag een aantal jaren niet het zelfde vak of in de zelfde brange mag werken"
dat bedoelde je toch?
. ik bedoelde eigenlijk dat het niet zo verstandig is om bij een licht en geluids bedrijf te gaan werken, want anders heb je een grote kans dat je zo een contract(dat je bijvoorbeeld binnen 3 jaar als je bij hun weg gaat geen eigen bedrijf in het licht en geluid mag gaan beginnen) moet afsluitenzoals jij al zei: "Vertel ook eerlijk aan zo'n "baas" dat je het doet om ervaring op te doen.
Het beste is ook het te zoeken in een brange waarbij je met je toekomstplannen je oude baas niet kan schaden. Dan zijn ze ook meer bereid om je op te leiden.
als je het wel in een gelijke brange gaat zoeken, kun je er donder op zeggen dat je een concurrentiebeding moet tekenen.
Dat betekent dat je na ontslag een aantal jaren niet het zelfde vak of in de zelfde brange mag werken"
dat bedoelde je toch?