Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ D!voy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 24 bijdrage(n) van LJ D!voy (Pagina: 2 van 3)

Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2008 20:26:00)

sjampiejo schreef:

LJ D!voy schreef:

Wij zijn bij:

Geluid
2x Pioneer 800 MKII
1x SynQ SMX-2
LEM Titanium Set1

Licht:
lichtbrug met 7meter truss
2x Eurolite ts-5
1x Jb Rover
2x Compact blinder
2x T4 par56
1x Geni 1800MKII
1x Antari z1500

Eu 180,-
(ex transport kosten)
en 5 uur draaien
Omgerekend verdien je dan toch al snel 5 euro per uur! wink ;)
iets meer wink ;)
180/2(zijn met z'n tweeen)=90
laat zeggen 2 uur opbouw en 1 uur afbouw=8 uur
90/8=11.25 uurloon
natuurlijk wel zonder kapotte lampen etc.
Maar ja dit is pas het 2de jaar dat we met een beetje apparatuur staan dus jaecht winst zit er nog niet in sad :( maar ja voor een 16 jarige is t wel lekker 11 eu per uur wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-1-2008 18:10:00)
Wij zijn bij:

Geluid
2x Pioneer 800 MKII
1x SynQ SMX-2
LEM Titanium Set1

Licht:
lichtbrug met 7meter truss
2x Eurolite ts-5
1x Jb Rover
2x Compact blinder
2x T4 par56
1x Geni 1800MKII
1x Antari z1500

Eu 180,-
(ex transport kosten)
en 5 uur draaien
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2007 17:43:00)
En ook vanuit het gehucht achterveld naast het volgebouwde Amersfoort laugh :D wink ;)
Topic: Stel je even voor... (23-12-2007 16:09:00)
Ik zal me ook eens voorstellen. wink ;)
Ik ben roy. Zit al best wel een tijdje op dit forum maar vaak alleen in leesstand sneaky :V moet wel zeggen dat ik er veel dingen van geleerd heb. happy :)
Ben nu 16 jaar en heb samen met een vriend een kleine drive-in en werk daarnaast ook nog in een partycentrum, waar ik altijd een zanger schuif. Heb twee jaar geleden theatertechniek op school gedaan, en heb er ook een cursus ingedaan. Maar dit was het toch niet helemaal ashamed :$ . Maar het is altijd handig als je de basis principes al kent wink ;). Ik bedien vaak het licht.
Topic: Filmpje lichtset (25-6-2007 21:21:00)
Ziet er netjes uit.
Vooral die scans aan je dj meubel vind ik erg mooi effect.
Topic: Welke DMX sturing? (9-9-2006 20:40:00)
ik heb de demo versie van martin light jockey maar daar krijg ik de eurolite ts-5 niet in de visualizer waardoor komt dat(de winner lukt wel)
Topic: Welke DMX sturing? (9-9-2006 09:42:00)
is het ook moglijk om zowel een programma voor parren als een programma voor scans af te spelen?
Topic: Welke DMX sturing? (8-9-2006 18:58:00)
Effe een vraagje tussendoor welke kan je beter hebben, Martin lightjockey of freestyler sunlite
Topic: Ervaringen met de scanmaster 2 MkII (7-9-2006 17:37:00)
Dan nog een vraagje ik heb zelf het idee dat het niet kan. Maar kan je via de DB-9 connector(achter op je scanmaster) ook de computer aansluiten op je scanmaster, zodat je via je computer het dmx kan besturen (ben niet zo thuis in de computer wereld dus ik weet niet of dat moglijk is.
Topic: Ervaringen met de scanmaster 2 MkII (5-9-2006 20:29:00)
Dus hoogst waarschijnlijk ook dat software probleem? dan gaan ik maar eens contact opnemen met de leverancier