Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj freeze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Dj freeze (Pagina: 2 van 2)
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-2-2006 18:43:00)
hm nou dan weet ik het ook niet meer...
ik sta dan ingeschreven bij dat café als werknemer (alleen voor carnaval dus) en mijn apparatuur hoord dan bij de inboedel van het café.
die café baas tegen mij zij dat ik gewoon verzekerd zou zijn.
Topic: Wat kosten jullie nou? (3-2-2006 13:14:00)ik sta dan ingeschreven bij dat café als werknemer (alleen voor carnaval dus) en mijn apparatuur hoord dan bij de inboedel van het café.
die café baas tegen mij zij dat ik gewoon verzekerd zou zijn.
oh ja dat zal wel goed komen... en ik ben er volledig verzekerd dus als er iets nog maar een beetje kapot ga wordt het volledig vergoed..
en ik kan een versterker daar gebruiken voor me subs dynacord S1200) zit wel snap dus.
prijs is 700 euro geworden voor de 4 dagen omdat ik nou geen versterker en crossover moet huren.
groeten
Topic: Wat kosten jullie nou? (31-1-2006 20:13:00)en ik kan een versterker daar gebruiken voor me subs dynacord S1200) zit wel snap dus.
prijs is 700 euro geworden voor de 4 dagen omdat ik nou geen versterker en crossover moet huren.
groeten
ja ik ben dat zowizo wel vanplan in de toekomst, maar zoals ik het nou heb gaat het goed. wil nou eerst me lichtshow wat gaan uitbreiden.
ik ga maar eens zoeken of ik ergens wat kan huren
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-1-2006 23:02:00)ik ga maar eens zoeken of ik ergens wat kan huren
jah een vraagje hier,
het is al weer bijna carnval en ik (jullie waarschijnlijk ook wel al) sta al weer helemaal volgeboekt!
nou is dit mijn eerste jaar dat ik echt vollebak draai met carnaval, ik heb dus geen idee wat ik moet vragen.
de situatie:
alle 4 de dagen: zaterdag zondag maandag avond van 9 tot 3 en dinsdag van 9 tot 12 muziek draaien met eigen apparatuur in een café(kan wel 250 man in denk ik, op de carnaval manier
), overdag zal de café baas mijn apparatuur gebruiken om gewoon een cdtje op te zette.
ik had zelf voor alle dagen 800 euro in gedachte, te hoog of te laag??
nou nog een vraagje:
ik werk met 2 behringer subs (18") en 2 wharfedale topkasten (15") hier staat een versterker op van 2x 450 watt. de kasten zullen maximaal uit elkaar staan om het geluid zo veel mogelijk te verspreiden, nou ben ik aan het twijfellen of die 900watt het wel zou doen in zo'n vol café, of moet dit gewoon kunnen?
groeten
het is al weer bijna carnval en ik (jullie waarschijnlijk ook wel al) sta al weer helemaal volgeboekt!
nou is dit mijn eerste jaar dat ik echt vollebak draai met carnaval, ik heb dus geen idee wat ik moet vragen.
de situatie:
alle 4 de dagen: zaterdag zondag maandag avond van 9 tot 3 en dinsdag van 9 tot 12 muziek draaien met eigen apparatuur in een café(kan wel 250 man in denk ik, op de carnaval manier
), overdag zal de café baas mijn apparatuur gebruiken om gewoon een cdtje op te zette.ik had zelf voor alle dagen 800 euro in gedachte, te hoog of te laag??
nou nog een vraagje:
ik werk met 2 behringer subs (18") en 2 wharfedale topkasten (15") hier staat een versterker op van 2x 450 watt. de kasten zullen maximaal uit elkaar staan om het geluid zo veel mogelijk te verspreiden, nou ben ik aan het twijfellen of die 900watt het wel zou doen in zo'n vol café, of moet dit gewoon kunnen?
groeten