Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Danny996

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Danny996 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (31-1-2009 20:35:00)
Sorry inderdaad ashamed :$
Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (30-1-2009 21:24:00)

dj-bart schreef:

leuk filmpje, Zou dit ook met de XTI kunnen?
Volgens Dj Jasper niet in ieder geval, ik zou het zoiezo niet uitproberen. laugh :D

Edit: typo
Topic: Crown XTI 6000 nieuw in de serie! (30-1-2009 04:45:00)

dj Jasper schreef:

Dan hoop ik alleen dat de 6000 ook wat meer betrouwbaarder is dan de 4000 en de 1000 shut up :X \
Veel problemen met deze versterkers gehad: geen verbinding met hiqnet vanwege firmware die niet te updaten viel, uitval, snel de clip in, kanalen die uitvallen en weer aangaan als je op t frontje tikt.
Daar heeft deze jongen in onderstaand linkje(filmpje) geen last van sneaky :V

klik
Topic: Slechtste ervaring (28-12-2008 04:30:00)
Schop"je"

Mijn slechtste ervaring was alleen maar een stroomuitval, alles is dan in een keer stil en alle ogen zijn dan naar jou als dj, mij in dat geval gericht, opluchting is er dan ook pas als je iedereen hebt kunnen meedelen dat ik er niets aan kan doen, maar het moment.... Het ergste is dat het gepaard ging met korte spannings onderbrekingen waardoor er af en toe alleen maar bas was omdat de onderbreking nét de kort was voor de versterker voor de subs en nét te lang voor de versterker van de tops, dat ging zo een half uur lang door(starend naar de niet oplichtende clip leds) en afvragen hoelang houd ie t nog uit (amp). Zoiezo bij minste geringste twijfel aan mijn apparatuur of dat ik de klus niet aankan neem ik hem niet aan tenzei er bij gehuurd kan worden. Tevens word alles gechecked voordat ik de deur uitga en aankom, het blijft nog steeds mijn hobby naar 5 jaar en nog steeds dik plezier erin happy :)
Topic: kapotte dap p2000 (25-12-2008 01:35:00)

nijhuisr schreef:

Als je ervan af wilt dan wil ik hem wel van je overnemen.
Ja wat is zoiets nog waard he, en daarbij heb ik een nieuwe nodig, zit je in de verkoop/handel van deze producten? maw inruilen? met bijbetaling uiteraard.:)
Topic: kapotte dap p2000 (24-12-2008 04:02:00)

yogo78 schreef:

Onderdelen nodig? Ik heb er nog 1 staan waarvan 1 kant een nucliar rookwolkje heeft geproduceert. Andere kant werkt nog....
Van welke serie? en heb je m nog? ik heb het probleem met een dap palladium vintage 700, begon ineens te knetteren, box viel aan een kant uit. 2 zekeringen door, als ik deze vervang springen ze meteen kapot (met de stekker uit het stopcontact), andere kant werkt nog wel. Blijkbaar een probleem in deze serie dus als ik dat zo lees hier. Zoals ik zie in de versterker is de rechter eindtrap een geheel en kan er zouit en in en vervangen worden door een nieuwe.
Topic: DJ-nickname (18-3-2006 10:47:00)

djdimi schreef:

Wat vinden jullie als dj-naam: DoubleD

Ben benieuwd naar jullie reactie's...
ligt eraan wat de inhoud voor moet stellen. Ik had m zelf ook bedacht maar dan voor mijn neef en mij samen aangezien we wel eens samen draaien en we beide danny heten laugh :D
Topic: DJ-nickname (22-2-2006 21:54:00)
Db-Addict past meer bij mij haha sneaky :V ...naam zegt genoeg dacht ik zo maar eigenlijk heb ikzelf niet echt een naam ik wacht todat men mij vanzelf "dj"?? gaat noemen dan weet ik ook zeker dat ik de naam dj waard ben wink ;). Maar zolang het goed gaat (heb nog geen klachten maar positive reacties)...dan zie ik wel wat er komt happy :)