Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Joris22

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Joris22 (Pagina: 2 van 2)

Topic: DMX of analoog? (11-3-2006 14:04:00)
Okay...stel je heb 2 dimmerpacks en 8 x par56, om wat te noemen.
Dan nummer je je parren van 1/tm 8. En geef je elk kanaal van je dimmperpack een nummer, dus 1 t/m 8. En dan werkt alles? Of zie ik iets over het hoofd?

Bij de dimmerpacks staat in de gegevens: aantal kanalen 4,2,1
Wat houd dat in?

Alvast bedankt!
GreetZ Joris.
Topic: DMX of analoog? (10-3-2006 11:57:00)
Okay dat is duidelijk.
Dan even de dimmerpacks. Wat is het verschil tussen deze Multidim: Multidimvan € 138,- en deze Multidim MK2 van € 89. Ik vroeg me dit af omdat er een groot prijsverschil in zit maar niet goed kan ontdekken wat de verschillen zijn.

GreetZ Joris.
Topic: DMX of analoog? (9-3-2006 19:00:00)
Jah... kom ik beetje TE laat achter.. sorry
Kan ik het nog verplaatsen? Voordat ik de zooi aanschaf wil ik wel goed weten in WAT ik investeer.

Gr. J
Topic: DMX of analoog? (9-3-2006 18:37:00)
Hoi,

na het lezen van het DMX gedeelte voor beginners ben ik veel opgestoken.
Nu ben ik gaan twijfelen tussen DMX of toch een analoge sturing.
Daarom een paar kleine vraagjes.

Stel ik koop een simpele DMX sturing :Lite 4.
Deze heeft 4 kanalen, als ik het goed begrijp ZOU ik hier oneindig veel parren op aan KUNNEN sluiten. (mits ik maar genoeg dimmerpacks koop natuurlijk)En omdat deze controller 4 kanalen heeft zou ik alles in groepen van 4 moeten aansturen.
Met de:Lite 8Zou ik dus maximaal 8 parren onafhankelijk kunnen aansturen. Klopt dit?

Dan: effecten zonder DMX zoals mushroom, Hiphop etc, die kan je op een switchpack knallen en gaan die apparaten dan lopen als je de schuif van b.v. kanaal 1 opengooit?
(Na goed instellen switchpack natuurlijk)

Heb het forum goed doorgespit alvorens deze vraag te stellen.
Alvast bedankt voor het lezen!

GreetZ Joris!