Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TWIDE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van TWIDE (Pagina: 2 van 2)
Topic: waarom parren? (24-7-2006 16:49:00)
Trouwens... Sensation gebruikt GEEN parren, althans toch niet in belgie, dus zou niet weten waarom ze dat wel in nederland zouden doen. In belgie waren het in elk geval enkel MH's , lasers, strobos en enkele andere effecten...dan kijk je toch niet goed op sensation worden wel degelijk parren gebruikt en veel ook,en aangezien de show van belgie en duitsland identiek is aan die van de nederlandse edities hebben ze ze daar ook gebruikt.
de parren van ID&T vallen alleen niet goed op maar worden bv. gebruikt om de barren uit te lichten of als een extra effect, heb een foto op mijn tel. staan van een hele rits parren op afgelopen black editieTopic: Synq SMX-2 (7-7-2006 20:34:00)
Tuneboy schreef:
maar ik had het dus wel heel specifiek over de events binnen het dance-segmentTrouwens... Sensation gebruikt GEEN parren, althans toch niet in belgie, dus zou niet weten waarom ze dat wel in nederland zouden doen. In belgie waren het in elk geval enkel MH's , lasers, strobos en enkele andere effecten...
de parren van ID&T vallen alleen niet goed op maar worden bv. gebruikt om de barren uit te lichten of als een extra effect, heb een foto op mijn tel. staan van een hele rits parren op afgelopen black editie
vandaag opgehaald bij de winkel waar ik hem besteld heb, heb hem nog niet uit kunnen testen aangezien mijn speakers en ampjes verhuurd zijn morgen gaat hij meteen de vuurdoop in omdat hij meteen op een groot festival zal staan (boombox in zaltbommel) waarschijnijk het erste grote festival/feest waar dit ongelofelijk mooie paneeltje staat (tenminste dat hoop ik dan heb ik een leuke prieur hier in NL)
Topic: Synq SMX-2 (24-4-2006 16:35:00)data al bekent????
ik sta bijna te springen zo graag wil ik dat mooie paneltje op mijn kamer zetten (gaat denk ik heeel mooi staan tussen mijn twee denon's)
Topic: Synq SMX-2 (17-4-2006 16:36:00)ik sta bijna te springen zo graag wil ik dat mooie paneltje op mijn kamer zetten (gaat denk ik heeel mooi staan tussen mijn twee denon's)
is er al wat meer bekend?
Topic: Synq SMX-2 (4-4-2006 12:21:00)hopelijk komt hij snel ik kan niet wachten hem op mijn kamer te zetten
Topic: Synq SMX-2 (29-3-2006 21:31:00)
is er al een vaste release datum voor de smx2?