Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nickk

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Nickk (Pagina: 2 van 2)

Topic: Voetjes technics sl 1200 ontbreken?? (2-1-2006 19:31:00)
Oeps verkeerd gelezen wink ;) niet op gelet dat teacher, de topicstarter was ashamed :$
Topic: Voetjes technics sl 1200 ontbreken?? (29-12-2005 20:43:00)

Reemski schreef:

Of je koopt de nieuwe voetjes die ik voorbij heb zien komen.

Dit zijn pootjes die je in de SL draait (in plaats van de reguliere pootjes) welke rubbergeveerd zijn. Principe van de freefloat, alleen dan makkelijker, stabieler, en netter. Kosten als ik me niet vergis iets meer dat de normale, maar schijnen perfect te werken.
Ja die zag ik ook voorbijkomen op de website van remco, ik weet alleen niet of ze duurder zijn dan normale poten...
think-audio.nl
Topic: Nieuwjaar (10-12-2005 15:47:00)

Sylvia schreef:

En wat heeft dat met Oud en Nieuw te maken, behalve dan dat je een clip vol bezopen, drugsverslaafde en kotsende lui ziet?
Sorry sylvia misschien mag je me niet meer door die ene post, maar ik heb met Westerpop een dikke vuurwerkshow gezien op dat nummer, de sfeer toen was echt té dope voor woorden en je knalt er zeker het nieuwe jaar mee in.
En we hebben het nu over de muziek en niet over de clip toch? wink ;)

Het hangt trouwens ook af van het genre dat je draait, om als hardstyle-dj nou dat nummer erdoorheen te knallen.. mwoaah het kan origineel zijn maar volgens mij zijn er betere hardstyle nummers om het nieuwe jaar mee in te gaan.
Maarja over het genre hebben we weinig meegekregen van de topic-starter.
Mijn persoonlijke keus zou daarom naar Smack my bitch up gaan...
Topic: Nieuwjaar (10-12-2005 14:09:00)
Smack my bitch up - The Prodigy
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (7-12-2005 21:18:00)

Niek schreef:

JeroenVDV schreef:

Tsja, dan ga je er toch zelf even voor zitten? Samples erbij, Steinberg Cubase of een soortgelijk stukje software, en crea-bea!
Tja...daar ben ik dus niet zo in thuis. En om eerlijk te zijn: een kort sample'tje moet toch wel ergens te vinden zijn; zonder al die software te moeten downloaden e.d.? Ben echt niet te beroerd om ff te zoeken, maar bij een bibliotheek of normale CD shop hoef ik niet aan te komen...
Check Audacity is, daarin in kun je heel makkelijk (én gratis!) samples achter elkaar knippen, plakken, versnellen enz. enz.
Het is als het programma nieuw voor je is echt maar een uurtje werk om bijv. dat stukje uit Drop It Like It's Hot te knippen en dat een paar kaar netjes achter elkaar te plakken etc.
exporteren kan ik wav. dus ook nog redelijke kwaliteit.