Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_freak

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Dj_freak (Pagina: 2 van 2)

Topic: Welke DMX sturing? (30-10-2005 21:23:00)
Ja Lightjockey was een natte droom... :)
Nu blijkt die omschrijving van het sturen met lightjockey alleen te werken voor com-poorten 1,2,3.
USB poort zit bij mij op 9 en bij een getestte laptop op 4...
Weet iemand hoe je toch kan aansturen via USB op hogere COM poorten???
Wie het weet heeft mijn eeuwige dank!

Alvast bedankt!
Topic: Welke DMX sturing? (29-10-2005 18:37:00)
Ik heb sinds vandaag ook een USB mini-interface van DMX4ALL ter test...
Lijkt geweldig te kunnen werken alleen krijg ik de freestyler software niet werkend met de dongle.
Iemand enig idee waar ik op moet letten en wat er fout gegaan kan zijn??
mvg