Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van E-side

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van E-side (Pagina: 2 van 2)

Topic: Feest 60-70 personen (31-10-2005 14:34:00)
bedankt voor de reakties!

e-side
Topic: Feest 60-70 personen (30-10-2005 13:39:00)

pietje schreef:

ga me nou niet vertlelen dat dat het enigste verhuurbedrijf is in leeuwarden, ook zijn er zat drive-ins how's die gewoon verhuren!
Ik heb nog niet echt gezocht nee, maar voor zover ik nu ff weet is dat echt de enige in de buurt. maar ik zal nog wel gaan rondkijken.

Van hoeveel watt moet ik ongeveer uitgaan??

groeten e-side
Topic: Feest 60-70 personen (30-10-2005 09:03:00)
Bij ons hier in de buurt hebben we een verhuurbedrijf, dat o.a. het geluid verzorgt in voetbalstadions e.d.. ff gevraagd, een systeem van 150 w rms kostte ongeveer 200 euro, voor 75 w rms iets van 100.

vergis ik me nou of is dit aan de dure kant
Topic: Feest 60-70 personen (29-10-2005 20:55:00)
Zou de Palladium p-500 in combinatie met woofers van 96 db SPL (met ong hetzelfde vermogen als de p-500) een beetje in de buurt komen of haal ik het er lang niet mee?
Topic: Feest 60-70 personen (29-10-2005 15:01:00)
Sorry ik was vergeten te vermelden dat het niet om 1x ging. De installatie zal ik nog vaker gaan gebruiken bij gelijksoortige feesten. Huren zal dus na een tijd duurder zijn...

Zelf was ik er ook al vanuit gegaan dat ik geen (heel) goed setje zou kunnen aanschaffen. Maar zijn er dan geen woofers die zullen geschikt zijn? De rest kan ik zelf wel bouwen. Misschien dat ik dan goedkoper uit ben?

En wat betreft de versterker, met hoeveel watt zou ik daar ongeveer rekening mee moet houden?

groeten e-side
Topic: Feest 60-70 personen (29-10-2005 14:33:00)
hallow,

ik ben van plan een feest te geven. Het gaat om zo'n 60 tot 70 man, tussen de 15 en 25 jaar. Er wordt vooral trance, techno en dat soort muziek gedraaid. Het zaaltje waarin t moet gebeuren is ongeveer 50 m^2.

Ik kan er zelf niet echt uitkomen hoeveel watt (en dus welke versterker/boxen) ik nu precies nodig zal hebben. Ik ben nu zelf al bezig bashoorns te maken, en die gaan wel hard genoeg (getest). Kan dus alleen niet uit de versterker en de boxen voor de rest v/h geluid komen. 'T moet hard (genoeg) gaan, maar ik zit vast aan een (klein) budget van ong 350 euro. Zelfbouw is een optie. Kunnen jullie mij iets aanraden??

groeten e-side