Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mad_Mike

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Mad_Mike (Pagina: 2 van 2)

Topic: html-tips voor het maken van je site (31-10-2005 13:53:00)
Mee eens. Ik heb er zelf ook al meerdere sites gehost staan, en op advies van mij nu ook al enkele vrienden / bekenden.
Hun servers worden gehost vanuit het RedBus Interhouse datacenter te Amsterdam. Ben het wel met Reind eens dat je voor weinig geld niet veel kunt verwachten. Maar hun bewijzen het tegendeel!
Topic: html-tips voor het maken van je site (31-10-2005 10:30:00)
Als ik een tip mag geven voor een goede en stabile hosting EN die niet duur is:
https://www.pcextreme.nl/producten::webhosting::dynamic

Dynamic Small:
webspace: 150mb
traffic: 8Gb
onb subdomeinen
5 mysql databases
25 email accounts
etc...

En dat voor 1.50 per maand Dan komt er nog wel een domein bij, die je voor net geen 10 euro per maand kunt registreren.
Topic: Plasmabol zonder glas (30-10-2005 20:32:00)
Op sensation Black 2004 hadden ze er ook een paar bovenin de arena hangen.
Het viel me eerst niet op, toen ze uit stonden.
Maar op een gegeven moment hoorde ik van dat geknetter net zoals je hoord als een vlieg wordt ge-elektrocuteerd wordt. Het effect is zeker mooi!!
Topic: Muziek stijldansen (27-10-2005 15:24:00)
Ik heb zelf ook enkele jaren op stijldansen gezeten (ff denken... 5jaar). En ben nu NET sinds 2jaar weer begonnen.
Wat mij heel erg opgevallen is dat ze bij ons in de dansschool 'nog steeds' dezelfde 'oude' nummers draaien. Dit om de dood eenvoudige reden dat de huidige top40 nummers zich er in de meeste gevallen niet voor lenen.
Verder is het idd erg handig om op een feest aan te geven wat voor dans er gaat komen. Want de wat onervaren mensen die toch een poging gaan wagen zullen dan iig niet de verkeerde dans inzetten met de gevolgen van dien wink ;)
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (26-10-2005 09:08:00)
mee eens.
Zo ben ik ook in strijd gegaan om een domein die iemand van mij wilde hebben. Uiteindelijk heb ik hem de keuze gegeven:
- OF je komt met het bewijs dat jij 'recht' zou hebben de de desbetreffende naam
- OF je komt met een goed bod.

Daarna niets meer van hem gehoord razz :p