Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van V_gts
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 11 bijdrage(n) van V_gts (Pagina: 2 van 2)
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (20-8-2005 03:43:00)
Halo
Ik ben op zoek naar bijpassende versterker/s
voor 4x DAP AX-18B Bass units.
(18" Bass Unit 500W 8 Ohm)
Ik gok dat ik 2 versterkers moet hebben met 2x 500W?
Graag wil ik de versterkers/s wel van hier kopen.
De bass units heb ik ook nog niet gekocht.
De subwoofers zijn voor een hall, 12 meter breed 15m lang en 4m hoog.
4 x DAP AX-18B kies ik omdat ik denk dat 4 x 18 inch subwoofers wel minimaal nodig zijn voor dat groote ruimte.
Btw ik kreeg geen reply toen ik deze vraag via 'Opmerkingen!' stuurde.
Alvast bedank.
Vighnesh.
Ik ben op zoek naar bijpassende versterker/s
voor 4x DAP AX-18B Bass units.
(18" Bass Unit 500W 8 Ohm)
Ik gok dat ik 2 versterkers moet hebben met 2x 500W?
Graag wil ik de versterkers/s wel van hier kopen.
De bass units heb ik ook nog niet gekocht.
De subwoofers zijn voor een hall, 12 meter breed 15m lang en 4m hoog.
4 x DAP AX-18B kies ik omdat ik denk dat 4 x 18 inch subwoofers wel minimaal nodig zijn voor dat groote ruimte.
Btw ik kreeg geen reply toen ik deze vraag via 'Opmerkingen!' stuurde.
Alvast bedank.
Vighnesh.