Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van V_gts

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 11 bijdrage(n) van V_gts (Pagina: 2 van 2)

Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (20-8-2005 03:43:00)
Halo
Ik ben op zoek naar bijpassende versterker/s
voor 4x DAP AX-18B Bass units.
(18" Bass Unit 500W 8 Ohm)

Ik gok dat ik 2 versterkers moet hebben met 2x 500W?

Graag wil ik de versterkers/s wel van hier kopen.

De bass units heb ik ook nog niet gekocht.
De subwoofers zijn voor een hall, 12 meter breed 15m lang en 4m hoog.

4 x DAP AX-18B kies ik omdat ik denk dat 4 x 18 inch subwoofers wel minimaal nodig zijn voor dat groote ruimte.

Btw ik kreeg geen reply toen ik deze vraag via 'Opmerkingen!' stuurde.

Alvast bedank.

Vighnesh.