Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 2 van 15)

Topic: Welk mixsoftware kan ik het beste gebruiken? (1-2-2010 10:38:00)

Knackworst schreef:

Ik ben van plan om een 3 uur durende mix te maken en alleen met VDJ lukt dat niet.
Gewoon drie mixen van 1 uur maken met het laatste nummer van deel 1 hetzelfde als het eerste nummer van deel twee enzovoort. Dan creatief plakken. Als je op dit "niveau" bezig bent met mixen raad ik Ableton af.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (16-1-2010 17:17:00)

Sick2 schreef:

Stijl: Techno achtig (mix tussen electro, dance, break en non commerciële house)
Het wordt steeds gekker hier.
Topic: ''Jazzy'' House (4-1-2010 00:45:00)
Gramaphonedzie - Why Don't You.

Zoek eens op soulful of jackin' house op www.traxsource.com. Succes.
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (11-11-2009 18:25:00)

coda schreef:

Hoi iedereen!

Ik wil jullie bij dezen om een gunst vragen!
Ik behoor tot de laatste tien genomineerden van de Funkerman Automatic Remix Contest en jullie kunnen nu STEMMEN!

Als ik win, wordt mijn remix wereldwijd uitgebracht en win ik 1500 euro aan studio apparatuur. Dat zou natuurlijk super zijn!

Luister hier naar mijn remix: https://www.youtube.com/watch?v=RqS1_qC7ktk

Hoe kun je op mijn remix stemmen:

Ga naar https://www.funkerman.com en klik op join (zo gepiept) en stem op mij als je mijn remix te gek vindt!

Alvast ontzettend bedankt voor jullie support! Thanksssss happy :)

Groeten Daan (Funkadelic)
Feli man! Nette tweede plaats!
Topic: DJ-nickname (7-11-2009 17:53:00)
Da Nie Witte ?

(is brabants voor iets niet weten) sad :(
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (21-8-2009 09:21:00)

Joniisr schreef:

Voor house&dance feesten zet ik als ik even niet kan gewoon een mixtape van Vato Gonzalez aan, duurt 40 minuten dacht ik en je zult niemand horen klagen over de muziek, dus mocht ik 't nodig vinden kan ik dan een half uur op de plee zitten.. Meestal verbaas ik me toch hoe snel ik altijd weer terug ben, ben vaak bang dat er in de tijd dat ik dan even weg ben en er is niemand anders er een of andere dronken gek met klotsend bier boven mijn apparatuur staat
Een mixtape van iemand anders?

Neem aan dat je dan minstens een eigen mixtape kan maken of niet?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (6-8-2009 17:55:00)
Kings of Leon - Sex On Fire
Topic: Beste platen van dit moment.... (23-7-2009 15:25:00)
Deepside DJ's remix van Shed My Skin is echt verreweg de lekkerste imo.

Vind Cirque de Soleil van Prunk ook wel dik :)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (1-7-2009 16:23:00)
Michel Cleis - La Mezcla of Ammazonia, denk ik.
Topic: Beste platen van dit moment.... (8-6-2009 11:03:00)
Lock Jam - Take it Eazy (Carl Tricks Remix)