Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Waal

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van Waal (Pagina: 2 van 2)

Topic: iemand ervaring met samson versterkers?? (1-6-2005 15:41:00)
ik heb laatst 2 versterkers gekocht een samson s2000 en een s1500 heb ik hier goed aan gedaan of had ik beter american audio moeten kiezen.ik wil graag straks gaan uitbreiden misschien 2 punnisers bouwen.dus wat is beter
Topic: w-bin (31-5-2005 17:27:00)
ongeveer maximaal 300 euro. maar liever iets goedkoper rond 200, 250.
dit is per stuk.
bedankt hoor nog van je.
Topic: w-bin (22-5-2005 16:31:00)
hallo

wij zijn 2 enkele 18 inch w-bin aan het bouwen. we weten welke woofers er van selenium in kunnen maar we wouden een beter merk woofers erin plaatsen. heeft iemand een idee. tekening is te zien op de onderstaande link.

https://www.selenium.com.br/site2004/downloads/projetos/HB1805A1R.pdf

alvast bedankt