Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 2 van 18)
Topic: Bouw 2st manifold (15-5-2010 14:01:00)
Graag wil ik nog even weten of deze kast ook van dicht bij druk geeft. Hoor verhalen dat dit net als een punisher alleen op afstand drukt?
Topic: Bouw 2st manifold (14-5-2010 17:20:00)Welke maat heb je trouwens voor de baspoort gebruikt? lees op iven 14 cm maar kom ook tekeningen met 24 cm(wat niet past) tegen.
Groetjes jeroen
Topic: Bouw 2st manifold (13-5-2010 21:50:00)Groetjes jeroen
Ook de gegevens bij prozomax opgezocht, deze lijken beter te kloppen.
https://www.zomax-audio.com/en/speakers/28-PA-18100220JM.jpg
Topic: Bouw 2st manifold (12-5-2010 14:38:00)https://www.zomax-audio.com/en/speakers/28-PA-18100220JM.jpg
Even een kickje
Al een hele poos ben ik aan het kijken naar andere subs die mijn vibe18s kasten kunnen vervangen omdat deze ondertussen uit elkaar beginnen te vallen. D speakers uit de vibe18s wil ik graag hergebruiken. Nu is mijn oog op de manifold gevallen omdat de kast kleiner is dan 2 18"reflex kasten op elkaar en omdat ik lees dat de manifolds wat meer druk geven. Verder lees ik van alles over faseverschillen van de manifold t.o.v. een reflex kast.
Nu heb ik 2 vragen.
Kan ik de manifolds gewoon met de vibe30 toppen blijven gebruiken?
en is de speaker uit de vibe18s wel geschikt voor de manifold. Ik kan zo snel nergens eisen voor de speakers vinden die in de manifold zitten.
Verder valt het ook mij op dat de tekeningen niet kloppen. het gedeelte van de klankkast staat bij dat hij 24cm moet is. Moet dit niet 12 cm zijn?
Linkje naar de gegevens van de speaker https://beglec.com/#product=pwx18-600
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (22-10-2009 18:19:00)
Al een hele poos ben ik aan het kijken naar andere subs die mijn vibe18s kasten kunnen vervangen omdat deze ondertussen uit elkaar beginnen te vallen. D speakers uit de vibe18s wil ik graag hergebruiken. Nu is mijn oog op de manifold gevallen omdat de kast kleiner is dan 2 18"reflex kasten op elkaar en omdat ik lees dat de manifolds wat meer druk geven. Verder lees ik van alles over faseverschillen van de manifold t.o.v. een reflex kast.
Nu heb ik 2 vragen.
Kan ik de manifolds gewoon met de vibe30 toppen blijven gebruiken?
en is de speaker uit de vibe18s wel geschikt voor de manifold. Ik kan zo snel nergens eisen voor de speakers vinden die in de manifold zitten.
Verder valt het ook mij op dat de tekeningen niet kloppen. het gedeelte van de klankkast staat bij dat hij 24cm moet is. Moet dit niet 12 cm zijn?
Linkje naar de gegevens van de speaker https://beglec.com/#product=pwx18-600
Ook van mijn kant gecondoleerd!
Ik heb veel van Martin mogen leren en heb veel van zijn kennis opgestoken.
Martin bedankt voor je hulp!
Greetje, familie en kennisen, veel sterkte deze komende tijd!
Topic: Flightcase met koelkast (16-5-2009 21:46:00)Ik heb veel van Martin mogen leren en heb veel van zijn kennis opgestoken.
Martin bedankt voor je hulp!
Greetje, familie en kennisen, veel sterkte deze komende tijd!
Je zou eens kunnen kijken bij Mill-music in doetinchem. Die bouwen zelf flightcases en hebben redelijk veel ervaring. Denk hierbij aan koelkast met flightcase, keukentje in flightcase, enz... Ik wil anderes maandag a.s. wel even voor je informeren
. Of doe mij even een mailtje voor eventuele site \ adres gegevens.
Gr Jeroen
Topic: Dynacord in the Sting (10-3-2009 14:42:00)
. Of doe mij even een mailtje voor eventuele site \ adres gegevens.Gr Jeroen
In arnhem hangt hij ook. Boven de ingang. Verder is ook het hele pant voorzien van Dynacord
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (15-1-2009 22:16:00)
Ik vind het een zeer mooie speler. Mooier dan de s-3500. Denk dat ik eerst maar eens wat gebruikerservaring ga afwachten en daarna maar eens goed gaan sparen
Topic: i-show beamshow (19-7-2008 12:06:00)
de laser die ik op het oog had gaat het niet worden. Heb hem van binnen gezien en ziet er wel weer erg goedkoop uit. Ik ga waarschijnlijk voor een RADIATION RAR-150G. Eentje die wel goed beveiligd en gekeurd is.
Gr Jeroen
Topic: i-show beamshow (18-7-2008 12:35:00)Gr Jeroen
Toch nog even verder. Ik heb nu 2 andere lasers op het oog van able lasers. Een met alleen ilda en een met dmx\sound gestuurd. Welk van deze 2 kan ik beter nemen? Prijsverschil is dat de ilda 140 euro duurder is excl. software.