Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rico
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Rico (Pagina: 2 van 2)
Topic: Geluidsonderbrekingen (7-5-2005 19:46:00)
De geluidsonderbrekingen komen voor bij zowel gedownloade bestanden als gewone wma files die van een cd af op mn pc zijn gezet. Ik heb ook pas last van die geluidsonderbrekingen sinds een week ongeveer. En het kan denk ik ook niet liggen aan de muziekbestanden want als ik ze op een gekopieerd cdtje op mijn stereo afspeel heb ik nergens last van.
Topic: Geluidsonderbrekingen (7-5-2005 19:37:00)Ook als ik helemaal niks op mijn pc draai krijg ik nog steeds af en toe een geluidsonderbreking...zowel bij mijn dj-set als wanneer ik gewoon via Windows Media Player wat afspeel. Hoe ik een picture moet posten weet ik niet...ik heb geen webspace. Hij geeft aan CPU: 3 %, Wisselbestand 232 MB, Geheugengebruik 232MB/1247MB.
Zou het aan de snelheid van de pc kunnen liggen? Hij heeft 512 MB geheugen in ieder geval en is net 3 weken oud.
Topic: Geluidsonderbrekingen (7-5-2005 16:35:00)Zou het aan de snelheid van de pc kunnen liggen? Hij heeft 512 MB geheugen in ieder geval en is net 3 weken oud.
Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn mixer op mijn pc-geluidskaart aangesloten en ook mijn stereo-installatie op mijn geluidskaart aangesloten. Nu is het zo dat als ik muziek luister via mijn pc of als ik aan het draaien ben er geluidsonderbrekingen plaatsvinden. De track loopt wel door, dus je mix loopt niet gelijk de prak in...maar desondanks dermate irritant. Het gaat om enkele seconden dat het geluid wegvalt, ongeveer 1 á 2 seconden. Als ik een cd afzonderlijk afspeel gewoon op mijn stereo is er niks aan de hand. Dus ik heb sterk de indruk dat het of aan de kabel ligt van mijn pc geluidskaart naar mijn stereo of dat mijn geluidskaart niet goed genoeg is. Nu lijkt dit me sterk. Ik heb een Soundblaster Audigy 2 ZS geluidskaart en de kabels zijn nog geen 2 weken oud, DAP-kabels via new-line. Wie o wie kan mij misschien helpen en mij vertellen wat er loos zou kunnen zijn??????
Groeten, Rico
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn mixer op mijn pc-geluidskaart aangesloten en ook mijn stereo-installatie op mijn geluidskaart aangesloten. Nu is het zo dat als ik muziek luister via mijn pc of als ik aan het draaien ben er geluidsonderbrekingen plaatsvinden. De track loopt wel door, dus je mix loopt niet gelijk de prak in...maar desondanks dermate irritant. Het gaat om enkele seconden dat het geluid wegvalt, ongeveer 1 á 2 seconden. Als ik een cd afzonderlijk afspeel gewoon op mijn stereo is er niks aan de hand. Dus ik heb sterk de indruk dat het of aan de kabel ligt van mijn pc geluidskaart naar mijn stereo of dat mijn geluidskaart niet goed genoeg is. Nu lijkt dit me sterk. Ik heb een Soundblaster Audigy 2 ZS geluidskaart en de kabels zijn nog geen 2 weken oud, DAP-kabels via new-line. Wie o wie kan mij misschien helpen en mij vertellen wat er loos zou kunnen zijn??????
Groeten, Rico