Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sebas
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Sebas (Pagina: 2 van 6)
Topic: Ilme - Harting - Wieland (25-10-2006 13:55:00)Oef, waar ga ik die weer vandaan halen.. Da's wel wat ik zoek inderdaad. Zal even zoeken, en anders hoor je het wel
Mocht je het vinden, zou je me er dan over kunnen mailen? Ik heb daar ook wel aan namelijk :DTopic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (6-6-2006 16:07:00)Dus Bart, zoals jij het zegt:
Op het moment dat ik geluid op 1 fase zet, en op de andere dimmers, dan is het risico op brom net zo veel als licht en geluid op 2 verschillende 220~ fases, bij het kruisen van gedimde voedingkabels versus audio kabels.
Kan ik daaruit afleiden, dat onder normale omstandigheden, geen kruisende kabels dus, er geen sprake is van een verontregeling in het circuit, op het moment dat je 1 fase geluid hebt, en dimlicht op de andere fases?Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (29-5-2006 13:18:00)
Daar zoek ik ook niet op.
Ik stel toch ook geen vraag met: storen dimmers?
Natuurlijk storen dimmers.
Mijn vraag is of dimmers storen, op je geluid, wanneer je je geluid op een gescheiden fase hebt, op 1 en dezelfde krachtaansluiting.Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 14:20:00)Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 10:56:00)
Ach. Als je alle forummers het eens zou vragen schoon te vegen, scheelt het jou weer 3 servers ;)
Topic: Ilme - Harting - Wieland (23-10-2006 14:58:00)AUB slotje
Topic: Harting 10-polige/16-polige afmetingen inbouwchassisdeel (14-6-2006 13:28:00)JeroenVDV schreef:
CyberDance schreef:
En anders bestaan er ook adapterplaatjes om een 16 polig gat te converteren naar een 10-polig volgens mij, die schroef je gewoon erop ipv de harting, en vervolgens weer het 10p chassis.
En Dre maar betalen voor de schadeclaims die de ouders van enkele depressieve geluidsmannetjes indienen ;)
Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (29-5-2006 13:25:00)-bart- schreef:
De afscherming van ongebalanceerde signalen blijken vaak een onweerstaanbare verleiding voor deze stromen te zijn.Op het moment dat ik geluid op 1 fase zet, en op de andere dimmers, dan is het risico op brom net zo veel als licht en geluid op 2 verschillende 220~ fases, bij het kruisen van gedimde voedingkabels versus audio kabels.
Kan ik daaruit afleiden, dat onder normale omstandigheden, geen kruisende kabels dus, er geen sprake is van een verontregeling in het circuit, op het moment dat je 1 fase geluid hebt, en dimlicht op de andere fases?
De meeste bromstoring word idd veroozaakt door dimmers.
Vaak ligt de oorzaak in inferieure dimmers, of het paralel lopen van stroom en signaal kabels.
Er zijn nog veel meer oorzaken, maar zoek dan eens goed op het forum met woorden als brom of storing.
Het is al tientallen malen behandeld, lijkt me stug dat je niks kan vinden.
Niks kan vinden niks kan vinden?Vaak ligt de oorzaak in inferieure dimmers, of het paralel lopen van stroom en signaal kabels.
Er zijn nog veel meer oorzaken, maar zoek dan eens goed op het forum met woorden als brom of storing.
Het is al tientallen malen behandeld, lijkt me stug dat je niks kan vinden.
Daar zoek ik ook niet op.
Ik stel toch ook geen vraag met: storen dimmers?
Natuurlijk storen dimmers.
Mijn vraag is of dimmers storen, op je geluid, wanneer je je geluid op een gescheiden fase hebt, op 1 en dezelfde krachtaansluiting.
Nee, er is niks anders voorhanden. Waar zouden we naar uit moeten wijken als de 32A aansluiting teveel storing veroorzaakt?
Ben je bekend dan met storingen in een 3x32 (63/16) systeem dan?Snap je riool vergelijking.
Leek me al vaag, maar voorkomen beter dan genezen...
Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 10:28:00)Leek me al vaag, maar voorkomen beter dan genezen...
Na lang zoeken in de forumkast, niets gevonden, --> nieuwe vraag:
Wij willen wat veranderingen aanbrengen in het systeem, maar voordat we dat doen, zochten we nog een antwoord op onze vraag:
Stoort je geluid, als je 1 fase van de 3 neemt voor je geluid, en de andere 2 voor dim licht (dus via dimmer)? Op die dim fases (2x) sluiten we natuurlijk geen geluid aan, maar die op die andere fase wel.
Het loopt natuurlijk terug via gezamelijke 0, dus vroegen we dat ons af.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-4-2006 12:07:00)Wij willen wat veranderingen aanbrengen in het systeem, maar voordat we dat doen, zochten we nog een antwoord op onze vraag:
Stoort je geluid, als je 1 fase van de 3 neemt voor je geluid, en de andere 2 voor dim licht (dus via dimmer)? Op die dim fases (2x) sluiten we natuurlijk geen geluid aan, maar die op die andere fase wel.
Het loopt natuurlijk terug via gezamelijke 0, dus vroegen we dat ons af.
Mocht je aanhanger/iets dergelijks gestolen worden, maak jij handig gebruik van jou reclame: mensen letten ook op die aanhanger als ie gestolen is. Dus terugvinden is zo makkelijker, en niet te denken aan de hoeveelheid tips die er meer binnen zullen komen als er goeie eyecatchy reclame opstaat, ipv een blanco trailer.