Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ TDD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 40 bijdrage(n) van LJ TDD (Pagina: 2 van 4)
Topic: laser (23-6-2006 19:16:00)
Spookie blue is maar in een kleur he en die kan geen figuurtjes ofzo maken
Topic: laser (23-6-2006 19:03:00)ik denk het wel
kijk even in me profiel voor me e-mail adres en voet me toe op msn of stuur me een mailtje
Topic: laser (23-6-2006 18:59:00)kijk even in me profiel voor me e-mail adres en voet me toe op msn of stuur me een mailtje
Das waar, ik ben niet altijd even duidelijk
. Ik ga nu zelf namelijk wel voor een 1 a 2 watt laser full colour laser.
Topic: laser (23-6-2006 18:22:00)
. Ik ga nu zelf namelijk wel voor een 1 a 2 watt laser full colour laser.
Daarom zeg ik dat het niet zo veel is voor deze laser hiermee kan je misschien een zaaltje van 150 bereiken maar meer zeker niet. Daarom zou ik door gaan sparen voor een echte goeie laser
Topic: laser (22-6-2006 13:45:00)"Maarliefst 120 mw" dit is eigenlijk niet zo heel veel voor een laser als ik jou was zou ik gelijk voor een hele goeie gaan
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 23:21:00)Nee nog niet geprobeerd
ps de Raylights hebben niet in de short parren gezeten maar in 1 van onze 6 long par barren alleen die staan niet op de site
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:55:00)ps de Raylights hebben niet in de short parren gezeten maar in 1 van onze 6 long par barren alleen die staan niet op de site
Ik weet niet want ik heb het zelf niet ingehangen maar ik weet wel dat de raylight daardoor bij ons is verbannen
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:41:00)
Ik heb een keer megemaakt dat raylight lampen zijn "ontploft" en dat er glas scherven naar beneden kwamen. Ik weet wat de precieze oorzaak was maar vanaf toen gebruikten we alleen maar "volglas" lampen
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:32:00)Koop GEEN Raylight
Deze lampen öntploffen"vrij makkelijk en dan heb je vrij veel warme glasschervenover je pupliek!!!
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (24-10-2005 20:57:00)Deze lampen öntploffen"vrij makkelijk en dan heb je vrij veel warme glasschervenover je pupliek!!!
Ik stond bij Spacecompany[.nl].
De enige stand met een truss
.
Volgens mihj is het zeer geslaagd
De enige stand met een truss
.Volgens mihj is het zeer geslaagd