Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ TDD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van LJ TDD (Pagina: 2 van 4)

Topic: laser (23-6-2006 19:16:00)
Spookie blue is maar in een kleur he en die kan geen figuurtjes ofzo maken
Topic: laser (23-6-2006 19:03:00)
ik denk het wel
kijk even in me profiel voor me e-mail adres en voet me toe op msn of stuur me een mailtje
Topic: laser (23-6-2006 18:59:00)
Das waar, ik ben niet altijd even duidelijk sneaky :V . Ik ga nu zelf namelijk wel voor een 1 a 2 watt laser full colour laser. happy :)
Topic: laser (23-6-2006 18:22:00)
Daarom zeg ik dat het niet zo veel is voor deze laser hiermee kan je misschien een zaaltje van 150 bereiken maar meer zeker niet. Daarom zou ik door gaan sparen voor een echte goeie laser
Topic: laser (22-6-2006 13:45:00)
"Maarliefst 120 mw" dit is eigenlijk niet zo heel veel voor een laser als ik jou was zou ik gelijk voor een hele goeie gaan
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 23:21:00)
Nee nog niet geprobeerd

ps de Raylights hebben niet in de short parren gezeten maar in 1 van onze 6 long par barren alleen die staan niet op de site
laugh :D
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:55:00)
Ik weet niet want ik heb het zelf niet ingehangen maar ik weet wel dat de raylight daardoor bij ons is verbannen wink ;)
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:41:00)
Ik heb een keer megemaakt dat raylight lampen zijn "ontploft" en dat er glas scherven naar beneden kwamen. Ik weet wat de precieze oorzaak was maar vanaf toen gebruikten we alleen maar "volglas" lampen
Topic: Raylight vs PAR (25-11-2005 22:32:00)
Koop GEEN Raylight

Deze lampen öntploffen"vrij makkelijk en dan heb je vrij veel warme glasschervenover je pupliek!!!
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (24-10-2005 20:57:00)
Ik stond bij Spacecompany[.nl].
De enige stand met een truss razz :p .
Volgens mihj is het zeer geslaagd