Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Erha
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Erha (Pagina: 2 van 2)
Topic: Betaalbare digitale X-over/processor!!! (1-4-2005 16:54:00)
Oh nog een kleine PS
Dre weet jij misschien wat, als jullie die willen leveren, de TC EQstation gaat kosten bij New-Line? Geen loze vraag overigens je kan het ook mailen kijk maar.
Oh ja de 4 kanaals versie de 8 komt wel.
MVG erha
Topic: Betaalbare digitale X-over/processor!!! (1-4-2005 16:22:00)Dre weet jij misschien wat, als jullie die willen leveren, de TC EQstation gaat kosten bij New-Line? Geen loze vraag overigens je kan het ook mailen kijk maar.
Oh ja de 4 kanaals versie de 8 komt wel.
MVG erha
Het nadeel van een digitale processor is dat je hem eigenlijk vlak onder z'n headroom moet gebruiken pas dan benut je z'on ding optimaal. Dus als ik een Behringer met een cd op -5db afstel gaat alles goed tot dat ik met de live peaken te maken krijg dan kom ik te kort. Overigens heeft TC dit met de nieuwe EQstation ondervangen door hem uit te rusten met een variabele headroom ipv een gain een brilliante vondst die echt werkt. Je stelt alles af en voor de soundcheck trek je de headroom met 6 of 12 db op. Deze jongens hebben begrepen waar het omdraait bij digitale processing, jammer dat hun speakermanagment het af laat weten, ondanks het geld. De EQstation is wel erg duur het begint bij een slordige 3800 euro voor de 4 kanaals versie.
MVG erha
Topic: Betaalbare digitale X-over/processor!!! (31-3-2005 21:53:00)MVG erha
De Behringer gaat heel snel digitaal over zijn nek maw de DBX heeft een grotere digitale headroom nul db op de display is niet nul db in het apparaat. Dit zelfde probleem heeft de ultracurve digitale EQ van Behringer. Die slaat ook heel snel in de digitale clip als het ware. Daarbij komt dat ik met Crown draai en die in de lage gevoeligheid gebruik worden, dit dient er voor om de versterking per versterker van verschillend vermogen gelijk op te laten gaan. In deze situatie vindt een Behringer het niet prettig en begint met horten en stoten, nu met de DBX DRPA heb ik 30 db over bij 110 db zaal geluid op 25 mtr van de speakers. Dat zegt mij voldoende, verder zijn de instelling zoals Dre heeft gemeld zeer eenvoudig dit zelfde geldt voor de DBX DR 260.
Plezier erha
Topic: Betaalbare digitale X-over/processor!!! (31-3-2005 01:51:00)Plezier erha
Hoi mensen,
Ik ben erg vers op dit forum. Ik heb sinds een jaar of 2 een DRPA en snap wat je bedoelt qua prijs. Echter heb ik nu twee DR 260 besteld voor mijn nieuwe PA set. Ik heb geen moment aan Behringer gedacht omdat ik deze twee apparaten eens naast elkaar gehoord heb. Dat zei mij genoeg. Wat betreft die instellingen voor JBL en Crown, het werkt wel. Soms huur ik een goede JBL set en die wordt er wel beter op. Qua Crown das kort voormij want het zijn de enige versterkers die ik heb. Normaal draai ik met een zelf bouwset en heb die goed kunnen verfijnen met de DBX. De nieuwe set bestaat uit zelf bouw sub en Martinaudio F2 top.
De nieuwe processor is overigens net zo duur als de vorige dat was wel even zuur maar hij klinkt geweldig.
Mvg erha
Topic: welke baskast onder een Electrovoice sx-200 top? (30-3-2005 17:27:00)Ik ben erg vers op dit forum. Ik heb sinds een jaar of 2 een DRPA en snap wat je bedoelt qua prijs. Echter heb ik nu twee DR 260 besteld voor mijn nieuwe PA set. Ik heb geen moment aan Behringer gedacht omdat ik deze twee apparaten eens naast elkaar gehoord heb. Dat zei mij genoeg. Wat betreft die instellingen voor JBL en Crown, het werkt wel. Soms huur ik een goede JBL set en die wordt er wel beter op. Qua Crown das kort voormij want het zijn de enige versterkers die ik heb. Normaal draai ik met een zelf bouwset en heb die goed kunnen verfijnen met de DBX. De nieuwe set bestaat uit zelf bouw sub en Martinaudio F2 top.
De nieuwe processor is overigens net zo duur als de vorige dat was wel even zuur maar hij klinkt geweldig.
Mvg erha
Hoi Remigo
Ik ben hart stikke vers op dit forum maar zelf gebruik ik een zelf gebouwde subkast met daarin twee RCF L15/554 K speakers.
Om eerlijk te zijn gaat dit erg hard en redelijk ver.
Ik gebruik 1 sub kast per kant op twee sx 200 toppen. Deze set is goed voor een man of 250 tot 300.
MVG Ruben
Ik ben hart stikke vers op dit forum maar zelf gebruik ik een zelf gebouwde subkast met daarin twee RCF L15/554 K speakers.
Om eerlijk te zijn gaat dit erg hard en redelijk ver.
Ik gebruik 1 sub kast per kant op twee sx 200 toppen. Deze set is goed voor een man of 250 tot 300.
MVG Ruben