Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-DAN

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 34 bijdrage(n) van DJ-DAN (Pagina: 2 van 4)

Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (22-7-2005 18:04:00)

Skit schreef:

DJ-DAN schreef:

We praten toch over een draaitafel?!
shocked 8O Nee! We praten hier over een CD-speler
Ja dat snap ik!
Maar wel een die ze op een draaitafel willen doen lijken vandaar deze reactie!
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (22-7-2005 17:50:00)
We praten toch over een draaitafel?!
Als je bijvoorbeeld naar een technics sl12** die zitten toch al snel op 15kg, dan is 10kg wel te doen toch!
Topic: Twijfel over welke (budget) topbox (22-7-2005 16:49:00)
Kwa uiterlijk is in mijn ogen de Vibe 12" mooier dan de AX-10. Kwa prestatie durf ik mijn mening niet kwijt!

Maar kom je niks te kort met een 10 inch speaker ten opzichte van een 12" speaker? dan?
Topic: Twijfel over welke (budget) topbox (19-7-2005 15:15:00)

Dré schreef:

10% boven z'n gestelde budget!
dan doet ie toch de B1220 er boven die zijn toch wat goedkoper dan de B1520 ....:)
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (13-7-2005 01:08:00)
da is ghet dus niet een koopje! :)
Topic: Twijfel over welke (budget) topbox (13-7-2005 00:57:00)
En waarom niet gewoon de B1520 er boven?
is als stand alone ook goed te gebruiken. Alleen is hij zoals vaker besproken wat aan de schelekant maar dat valt best bij te regelen.
Topic: Twijfel over welke (budget) topbox (12-7-2005 01:34:00)
Is het de bedoeling dat je de B1800x blijft gebruiken? dus zegmaar je wilt tops kopen voor je behringers?
Topic: behringer setje (12-7-2005 01:13:00)
Hallo,
Ik gebruik ook de Behringer set 4xB1880 en de 1520 als top,maar kwa slijtage aan de buitenkant?? ik heb er echt geen last mee. Voor diegene die dat wel hebben maak gewoon hoezen voor jespeakers van PVC zeil dan ben je klaar!
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (12-7-2005 00:47:00)
Jah ik zie het zo net,
een freeky vanaf 549 eurie en deMania ongeveer 319
dus die prijs van 900 eurie lijkt samen wel oke als de kabels er ook bij zitten
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (6-7-2005 23:59:00)

jah schreef:

wat vinden jullie
2x martin mania scx500
1x martin freekie
900 € duur?
Is dit nieuw of gebruikt?

Nieuw zal de mania rond de 300 a 320 eurie zitten denk ik, over de freeky weet ik het niet want die heb ik ff gemist in mijn verleden succes en zeker eerst een demo zien voor je er ok maar over na denkt om hem te kopen:)