Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-TANA

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Dj-TANA (Pagina: 2 van 2)

Topic: Ervaringen en vergelijk Traktor en BPM Studio (18-2-2005 14:29:00)

Dj-TANA schreef:

DJ Tim schreef:

Ok, dat is een post waar ik wat mee kan, je kan dan het beste voor BPM gaan of pcdj wat je nog eens bakken met geld gaat schelen ivt BPM.

https://www.pcdj.com en https://www.fracktone.nl en Lucas (Fracktone) is ook nog weleens op het forum te vinden, kan je dus als Nederlandse PCDJ dealer veel over het product vertellen en voor BPM kun je kijken op https://www.bpmstudio.nl dj T hier van het forum is een BPM studio gebruiker dus misschien kan deze je hier ook meer over vertellen.

Je kan in dit geval dan beter niet voor Traktor gaan omdat er op dit moment nog niet echt dedicated dj controllers voor uit zijn waar niet een mixer op ingebakken zit. Er komen later dit jaar overigens wel wat leuke controllers voor uit. Wat overigens wel kan in Traktor is zo'n beetje iedere functie in het programma een keyboard toets meegeven. Je kan dus met externe mixer puur je cue opties key shortcuts meegeven zodat je (bijna) niets meer met de muis hoeft te doen.
Die zijn er wel ik gebruik de dm2 van midiman samen met Traktor en het werkt
ik bedoel Dm2 van mixman
Topic: Ervaringen en vergelijk Traktor en BPM Studio (18-2-2005 14:28:00)

DJ Tim schreef:

Ok, dat is een post waar ik wat mee kan, je kan dan het beste voor BPM gaan of pcdj wat je nog eens bakken met geld gaat schelen ivt BPM.

https://www.pcdj.com en https://www.fracktone.nl en Lucas (Fracktone) is ook nog weleens op het forum te vinden, kan je dus als Nederlandse PCDJ dealer veel over het product vertellen en voor BPM kun je kijken op https://www.bpmstudio.nl dj T hier van het forum is een BPM studio gebruiker dus misschien kan deze je hier ook meer over vertellen.

Je kan in dit geval dan beter niet voor Traktor gaan omdat er op dit moment nog niet echt dedicated dj controllers voor uit zijn waar niet een mixer op ingebakken zit. Er komen later dit jaar overigens wel wat leuke controllers voor uit. Wat overigens wel kan in Traktor is zo'n beetje iedere functie in het programma een keyboard toets meegeven. Je kan dus met externe mixer puur je cue opties key shortcuts meegeven zodat je (bijna) niets meer met de muis hoeft te doen.
Die zijn er wel ik gebruik de dm2 van midiman samen met Traktor en het werkt