Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bj
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Bj (Pagina: 2 van 2)
Topic: Beste Platen zaak (15-6-2006 15:47:00)
Hemmes is er inderdaad niet meer. De Baas (Hemmes zelf) is er mee gestopt, maaaaar (tadamtadadam!) de jongens die bij Hemmes werkten zijn zelf verder gegaan. Hun tent heet dan ook "de Jongens van" (Hemmes). Je bent dus bij de opvolger van Hemmes geweest, maar goed, zelfde gasten. Iets minder groot assortiment geloof, hoofdzakelijk dance hip hop en R&B. Ik geloof dat de ouwe hemmes meer muziekstijlen in de winkel had liggen.
Topic: Draaitafel meubel (14-6-2006 11:38:00)Lijkt me inderdaad een goed idee Reind, ik kan er wel 40/50 cm aan beide kanten aan plakken, kan ik daar altjd nog een paar gaatjes voor de cd-spelers infrezen. Dat van de deckplate in delen was ik van plan inderdaad, ik heb nu nog een jb-systems mengpaneeltje, die zal binnenkort wel aan vervanging toe zijn (waar blijft die RMX-40 DSP-USB??). Ik zal binnenkort wel ff een pic posten van het verbrede meubel, ik kan nu ff niet op de server
edit:
Verbreed meubel!
*klik*
Ik denk alleen dat hij op deze manier wel een beetje te lomp word voor mijn huisje... Als ik cd-spelers aanschaf zou ik natuurlijk ook gewoon van die beugels d'r bovenop kunnen monteren..
Topic: Draaitafel meubel (13-6-2006 22:48:00)edit:
Verbreed meubel!
*klik*
Ik denk alleen dat hij op deze manier wel een beetje te lomp word voor mijn huisje... Als ik cd-spelers aanschaf zou ik natuurlijk ook gewoon van die beugels d'r bovenop kunnen monteren..
Hey New-line vrienden!
Ook ik ben bezig een meubel inelkaar te zetten, ik heb ff een designtje gemaakt en ben benieuwd wat de pros hier ervan vinden. links
bovenkant
zijkant
voorkant
grtz!
Ps mooi voor bij de tafels van Reind ;)
Topic: Beste Platen zaak (21-9-2005 20:49:00)Ook ik ben bezig een meubel inelkaar te zetten, ik heb ff een designtje gemaakt en ben benieuwd wat de pros hier ervan vinden. links
bovenkant
zijkant
voorkant
grtz!
Ps mooi voor bij de tafels van Reind ;)
platenzaak in groningen: De Jongens van Hemmes, in de steentilstraat. Vlakbij het politiebureau in de binnenstad. Klein winkeltje, maar wel goed spul! Het personeel dat er loopt heeft ook zeker verstand van zaken, een van de jongens die er achter de balie staat is bijvoorbeeld DJ orchid, een van de bekendere DJ's in het noorden en resident in The Palace.