Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bakel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 31 bijdrage(n) van Bakel (Pagina: 2 van 4)
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 21:45:00)
Hmm daar geef ik je gelijk in
.Jah zeker, ware zat mooie meisjes, en dat 5 dagen lang :D:D:D was wel genieten (A) hahah
groetjesTopic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 21:37:00)
kijk naar gevoeligheid, xmax, bl-factor, etc.
dat bepaald waar een speaker toe in staat is.
het vermogen das een andere zorg.Jah idd, het gaat me om een goede geluidsdruk, en kwaliteit van het geluid, en voor aantal man kan draaien...
mvgTopic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 17:47:00)
Oke dankjewel, en dat natuurlijk ook met een aparte versterker, en een cross-over?
Zou ik 4x beyma sm-115 of wordt dat te duur en te overdreven?
Want voor hoeveel man kan ik nu met 2x beyma sm-115 en dan 2 tops draaien?
Dankejwel..
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 21:44:00)Zou ik 4x beyma sm-115 of wordt dat te duur en te overdreven?
Want voor hoeveel man kan ik nu met 2x beyma sm-115 en dan 2 tops draaien?
Dankejwel..
En dan 2 tops? of 2 losse mid, en 2 hoge?
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 21:43:00)per kanaal :D
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 21:40:00)per kanaal he
?
Topic: Is dap nou echt zo slecht??? (9-2-2005 21:39:00)
?Master ® schreef:
speakerfreak schreef:
maaaaaar wel mooie meisjes op de geposte foto
.groetjes
Dus ik kan gerust voor de Beyma sm-115 gaan?En kan er dus meer watt op zetten als 250 ?
Groetjes stefan
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 17:48:00)Groetjes stefan
bartsegers schreef:
en laat die wattjes eens buiten beschouwing. is wel het laatste wat er om de hoek komt kijken.kijk naar gevoeligheid, xmax, bl-factor, etc.
dat bepaald waar een speaker toe in staat is.
het vermogen das een andere zorg.
mvg
Dankjewel voor je snelle reactie, Dus je kan er ongeveer met 500 watt mee draaien, ?
maar k moet nu werken, dus ik zal vanavond pas kunnen reageren,
Mvg stefan
Topic: sm115 Beyma goed voor? (9-2-2005 17:42:00)maar k moet nu werken, dus ik zal vanavond pas kunnen reageren,
Mvg stefan
Hallo,
Ik heb dit topic door gelezen en ik zie dat de Beyma sm-115 veel aangeraden wordt, maar die is 250 watt rms klopt dat? Maar ik wil graag een 500 watt sub of iets in die richting, en zelf bouw..Welke raden jullie me dan aan?
Ik hoop dat ik het topic goed door gezelen heb, en niet dat er ergens als zo'n onderwerp is.
Mvg Stefan
Topic: Is dap nou echt zo slecht??? (9-2-2005 17:37:00)Ik heb dit topic door gelezen en ik zie dat de Beyma sm-115 veel aangeraden wordt, maar die is 250 watt rms klopt dat? Maar ik wil graag een 500 watt sub of iets in die richting, en zelf bouw..Welke raden jullie me dan aan?
Ik hoop dat ik het topic goed door gezelen heb, en niet dat er ergens als zo'n onderwerp is.
Mvg Stefan
Jah dat heb je idd, ik heb zelf de AB PRESEDENT 680A versterker, en hij komt meestal nog in het rood, (klein beetje dan maja)
PS. Zou het beter zijn als, 4x beyma-sm115 neem?
Mvg stefan
PS. Zou het beter zijn als, 4x beyma-sm115 neem?
Mvg stefan