Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knoeier
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Knoeier (Pagina: 2 van 2)
Topic: jb-systems pro 12 opgeblazen (1-2-2005 13:40:00)
zit een hoorn in volgens mij is het dan geen piezo.
kan iemand iets zeggen over VIBE12/VIBE15
Topic: jb-systems pro 12 opgeblazen (1-2-2005 13:01:00)kan iemand iets zeggen over VIBE12/VIBE15
heb geen mixer signaal komt rechtstreeks uit pc zonder equaliser in de versterker
Topic: jb-systems pro 12 opgeblazen (1-2-2005 12:01:00)even een vraagje,
Ik heb sinds vorige week een set van 4 jb-systems pro12 speakers in combinatie met een versterker c2-650.
pro12 zijn 200watt rms
c2-650 is 2x 400watt rms
nu zijn na 3x half uurtje proefdraaien al 2 tweeters dood. hoe kan dit zo snel?
ben er zelf steeds bij geweest en er heeft geen clipping plaatsgevonden (volgens de lampjes)
nu zijn deze pro 12 in bruikleen tot onze vibe12 geleverd kunnen worden. kan ik bij deze hetzelfde verwachten? is het misschien verstandiger om 4 vibe15 speakers (300watt rms) te bestellen?
Ik heb sinds vorige week een set van 4 jb-systems pro12 speakers in combinatie met een versterker c2-650.
pro12 zijn 200watt rms
c2-650 is 2x 400watt rms
nu zijn na 3x half uurtje proefdraaien al 2 tweeters dood. hoe kan dit zo snel?
ben er zelf steeds bij geweest en er heeft geen clipping plaatsgevonden (volgens de lampjes)
nu zijn deze pro 12 in bruikleen tot onze vibe12 geleverd kunnen worden. kan ik bij deze hetzelfde verwachten? is het misschien verstandiger om 4 vibe15 speakers (300watt rms) te bestellen?