Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Swoj
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 31 bijdrage(n) van Swoj (Pagina: 2 van 4)
Topic: kabelboom voor in truss (29-5-2005 22:04:00)Zeker die zilveren iSolution dingen
ik had het idee dat 50% van de licht-fabrikanten die dingen had hangenInderdaad, die dingen... En met dat van die 50% kan ik helemaal meegaan...
Dat idee van die splitter die er iedere keer tussenzit zint me niet echt. Dat zou betekenen dat je in principe bij iedere scan of MH een terminator zou moeten zetten. Naar wat ik lees gebruiken hier al niet echt veel mensen een terminator dus...
Ik vind de doos op zich wel ok, meer dan ok zelfs maar ik zou de DMX gewoon doorlussen. En dan korte kabeltjes gebruiken om in en uit aan je doos door te lussen wanneer er geen scan of MH hangt. Scheelt je een splitter die toch eigenlijk niet nodig was. Mss kun je zelfs gewoon een schakelaar (2-polig) tussen in en uit zetten zodat je gewoon met de schakelaar kunt doorlussen.
Hangt er een apparaat: Schakelaar open zodat het signaal door het apparaat gaat
Hangt er niks: Schakelaar gesloten zodat de kring doorloopt. (Of gewoon de terminator indien het laatste apparaat geweest is)
Topic: Rookmachine storen / ontstoren (29-5-2005 21:46:00)Ik vind de doos op zich wel ok, meer dan ok zelfs maar ik zou de DMX gewoon doorlussen. En dan korte kabeltjes gebruiken om in en uit aan je doos door te lussen wanneer er geen scan of MH hangt. Scheelt je een splitter die toch eigenlijk niet nodig was. Mss kun je zelfs gewoon een schakelaar (2-polig) tussen in en uit zetten zodat je gewoon met de schakelaar kunt doorlussen.
Hangt er een apparaat: Schakelaar open zodat het signaal door het apparaat gaat
Hangt er niks: Schakelaar gesloten zodat de kring doorloopt. (Of gewoon de terminator indien het laatste apparaat geweest is)
Ondanks andere groep of stroombron?
Dan lijkt het mij meer iets radiografisch en een belaald apparaat dat dit signaal oppikt. Mss is proberen welk apparaat het juist ontvangt?
Topic: Eurolight LC2412 (18-5-2005 18:51:00)Dan lijkt het mij meer iets radiografisch en een belaald apparaat dat dit signaal oppikt. Mss is proberen welk apparaat het juist ontvangt?
Ik hoop da hij het na 2 jaar toch al wel gevonden had... Anders is hij nu zéér blij waarschijnlijk...
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (13-5-2005 20:14:00)Awel, ik gok en ik vrees, lees vrees, dat ik er niet ver ga naast zitten:
Axel F - Crazy Frog
Wordt al plat gedraaid op de spaanse aka duitse MTV. Kom net van daar. Is héél catchy, zo catchy da ik het al beu ben...
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (28-4-2005 11:16:00)Axel F - Crazy Frog
Wordt al plat gedraaid op de spaanse aka duitse MTV. Kom net van daar. Is héél catchy, zo catchy da ik het al beu ben...
Nooit gedacht dat ik hier zo'n discussie zou laten losbarsten. Mijn excuses daarvoor. Maar nu is mijn probleem niet opgelost.
Luidsprekers moeten geverft worden (het is meer voor luidsprekers).
Vroeger was er een firma die dat deed maar nu zouden we dat zelf willen doen. Maar het moet dus bere-sterk zijn! Eigenlijk dus meer een coating dan gewoon verf. De luidsprekers gaan veel op pad en staan in het zicht.
De laag die die firma gebruikte is dus beresterk en kan ook geen kras op komen. Nu vroeg ik mij af wat zij daarop deden.
Topic: kabelboom voor in truss (28-4-2005 11:01:00)Luidsprekers moeten geverft worden (het is meer voor luidsprekers).
Vroeger was er een firma die dat deed maar nu zouden we dat zelf willen doen. Maar het moet dus bere-sterk zijn! Eigenlijk dus meer een coating dan gewoon verf. De luidsprekers gaan veel op pad en staan in het zicht.
De laag die die firma gebruikte is dus beresterk en kan ook geen kras op komen. Nu vroeg ik mij af wat zij daarop deden.
Dat doet er mij aan denken dat wij bij onze scans (Martin 218Pro) een extra shucko hebben ingebouwd in onze scans. Dus kun je gewoon doorprikken zoals de DMX. Wij hebben er natuurlijk wel niet zo veel (4) maar mss is het wel een oplossing.
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 14:07:00)Nu niet verkeerd opnemen maar wat of wie is Ivo?
Thx
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 11:25:00)Thx
Korte vraag:
Welke verf gebruiken jullie om de luidsprekerkasten te verven?
Ik zoek zoiets zoals een coating die beenhard wordt wanneer droog. iets dat echt tegen krassen kan dus.
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (11-4-2005 18:16:00)Welke verf gebruiken jullie om de luidsprekerkasten te verven?
Ik zoek zoiets zoals een coating die beenhard wordt wanneer droog. iets dat echt tegen krassen kan dus.
Misschien ook niet vergeten dat Parren veel makkelijker te gebruiken zijn door middel van een lichtcontroller. Geen Dmx te programmeren (Lees nodig) en gewoon op de muziek laten gaan. Je moet er niet voor gestudeerd hebben. Lijkt mij in de kleine verhuur een voordeel...
Topic: post hier je foto's / verhalen van de Messe (10-4-2005 20:53:00)Showrental schreef:
Swoj schreef:
En idd China Rules... Op de messe heb ik 8 standen gezien die allemaal dezelfde scanners aanboden met hun eigen stickers op...ik had het idee dat 50% van de licht-fabrikanten die dingen had hangen