Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RodiBakker
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 2 van 14)
Topic: Aansluitkastjes met D-size holes (2-4-2016 08:49:00)
Vraag even bij een installateur naar een Schneider Montagekast, deze heb je in vele maten en zijn prima bewerkbaar met de door tom beschreven boor.
Topic: PA markt 2016 zaterdag 12 maart (13-3-2016 10:59:00)Was weer erg leuk rondsnuffelen! Weer een hoop bekenden gezien en gesproken.
Score oa:
- als nieuwe zwarte slagvaste stekkerblokken
- zeer nette flightcase met cd speler voor 10 euro
- kistje incl diverse kabels
- nieuwe par56 lampen
- vloerstatiefjes
- lichtstatief
- gordijnhaken voor backdrop
Topic: PA markt 2016 zaterdag 12 maart (29-2-2016 18:42:00)Score oa:
- als nieuwe zwarte slagvaste stekkerblokken
- zeer nette flightcase met cd speler voor 10 euro
- kistje incl diverse kabels
- nieuwe par56 lampen
- vloerstatiefjes
- lichtstatief
- gordijnhaken voor backdrop
Ik ga de oversteek wagen en er een leuk dagje van maken!
Topic: Blinder probleem (14-5-2015 17:27:00)Probeer eens een losse dimmer met lamp op dezelfde dmx kanalen, wie weet zit het in je sturing.
Topic: Led strip outdoor (5-2-2015 18:11:00)Ik las laatst bij een leverancier van RGBW led strips dat ze deze niet langer als 5m verkopen omdat je dan een te groot spanningsverlies krijgt en dus kleurverschil. Na elke 5m een versterker/repeater met eigen voeding heb je dan nodig. Gebruik de 24V ipv 12V led strips dan is het spanningsverlies wat minder.
Topic: Spookachtige dimmers (17-9-2014 18:03:00)Is het niet dat het batterijtje na de drie uur opgeladen is en na 2 dagen ontladen?
Topic: UTP Bekabeling (23-8-2014 18:32:00)Eventueel een chassisdeel nemen en verlijmende krimpkous erover.
Topic: Beamerscherm DMX besturen (15-7-2014 00:01:00)Zoek eens naar een schema van een omkeerschakeling met relais voor een motor. De normale jalouzie schakelaars blokeren meestal mechanisch maar door de combi van dmx en hand tegelijk mag je natuurlijk niet twee motoren tegelijk aan zetten. De omkeerschakeling heeft nog een verbreekcontact van het andere relais om zo nooit beide tegelijk aan te kunnen zetten.
Topic: Schaatsbaan/ijsbaan voorzien van "disco"licht (30-5-2014 10:26:00)Voor de montage kan je misschien een rail/profiel boven en onder doen en aan de buitenkanten een draadstang. Indien het een H balk is waar je aan kan monteren zou je eens kunnen kijken naar kikkerplaten in combinatie met een rail.
Topic: Reclame op de Bus / Auto / aanhanger (22-4-2014 18:40:00)Stoomcleaner? Anders eens langs een schoonmaakbedrijf gaan met de aanhanger.