Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Digifiel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Digifiel (Pagina: 2 van 2)
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (20-9-2005 19:21:00)
over de lichtopbrengst
Heb ze op de messe in frankfurt gezien en voor naast 8x 300 Watt parren is het goed te doen.
En het is nu echt niet omdat ik Pro martin ben :D alles behalve dat zelfs :)
Maar ik moet gewoon eerlijk toegeven dat het voor t geld een mooi lampje is.
Nu nog een verzie met 150watt HTI dr in :D
Vond een leuke link bij de reviews in de shop
https://pics.goudviz.nl/scans
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (20-9-2005 18:59:00)Heb ze op de messe in frankfurt gezien en voor naast 8x 300 Watt parren is het goed te doen.
En het is nu echt niet omdat ik Pro martin ben :D alles behalve dat zelfs :)
Maar ik moet gewoon eerlijk toegeven dat het voor t geld een mooi lampje is.
Nu nog een verzie met 150watt HTI dr in :D
Vond een leuke link bij de reviews in de shop
https://pics.goudviz.nl/scans
Wat mij een groot voordeel lijkt is dat de SCX uitgebreidere DMX besturing heeft
de SCX:
1 strobe, music trig en reset
2 dimmer
3 kleuren wiel
4 gobo wiel
5 pan
6 tilt
7 pan/tilt speed
8 gobo/color speed
en The winner
1: Shutter / Strobo
2: Gobo
3: Kleuren
4: PAN
5: Tilt
En vooral om de uitgebreidere bedien mogelijkheid zou ik zelf voor de SCX500 gaan
Daarnaast heeft hij ook nog eens leuke gobo's en leuke kleurtjes
En vindt ik hem er een stuk netter uitzien als de The Winner (wat is dat ding lelijk zeg)
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (9-4-2005 21:10:00)de SCX:
1 strobe, music trig en reset
2 dimmer
3 kleuren wiel
4 gobo wiel
5 pan
6 tilt
7 pan/tilt speed
8 gobo/color speed
en The winner
1: Shutter / Strobo
2: Gobo
3: Kleuren
4: PAN
5: Tilt
En vooral om de uitgebreidere bedien mogelijkheid zou ik zelf voor de SCX500 gaan
Daarnaast heeft hij ook nog eens leuke gobo's en leuke kleurtjes
En vindt ik hem er een stuk netter uitzien als de The Winner (wat is dat ding lelijk zeg)
voor ongeveer 1800 euro incl. btw heb je ook een chamsys pc wing met 1024 dmx kanalen.
en voor 1200 euro is best een leuke computer samen te stellen.
Zo heb je toch faders, encoder wheels en een programeer interface.
een een net stukje software.
Meer info is te vinden op www.chamsys.co.uk of www.magicq.nl
Topic: Lichtplan maken (16-3-2005 09:23:00)en voor 1200 euro is best een leuke computer samen te stellen.
Zo heb je toch faders, encoder wheels en een programeer interface.
een een net stukje software.
Meer info is te vinden op www.chamsys.co.uk of www.magicq.nl
Misschien is capture een goed idee,
www.capturesweden.com
Deze heeft niet zulke mega systeemeisen als wyg.
Topic: Progje voor rigging uit te tekenen (12-3-2005 15:38:00)www.capturesweden.com
Deze heeft niet zulke mega systeemeisen als wyg.
voor het tekenen van 2D met icoontjes van spots was er ooit zelfs een freeware pakket te vinden. (ik ga zo even zoeken zal hier een link plaatsen als ik hem tegen kom)
Maar mocht je ook offline willen programeren, Renders maken enz... dan zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld Capture.
Maar mocht je ook offline willen programeren, Renders maken enz... dan zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld Capture.