Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marko

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 27 bijdrage(n) van Marko (Pagina: 2 van 3)

Topic: dap soundmate 6 (22-7-2005 22:49:00)
Beste medeforumers,

Ik was vandaag bij highlite in de showroom luisteren/kijken naar de dap ax 15 en de ax 18 b.(deze bevielen trouwens zeer goed)
Maar nu stond er ook een soundmate 6 set shocked 8O volgends de medewerker was deze nog niet verkrijgbaar.
Heeft iemand hier mischien meer info over? en komt er ook een soundmate 4 en 5 ?
Topic: DJ-nickname (30-6-2005 13:51:00)
Bij mij is t dj artic, dat komt omdat k toen een naam zat te bedenken k keek me pc in en daar stond die shocked 8O me arCtic cpu koeler :P
Topic: Ventilatoren afdekken tegen insecten etc. (26-6-2005 19:21:00)
Ik weet dat er voor pc`s een soort "luchtfilters"bestaan die je voor de fans schroeft zodat er geen stof e.d naar binnen komt.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-6-2005 04:58:00)

luc2366 schreef:

dit is een HEEL aardige set voor iemand die pas begint!
wel spijtig dat je een "laser" koopt om er OOK een te hebben/erbij te horen. Wat ben je in godsnaam met een 10mW?

een goede tip: werk niet enkel met een bedrag per uur want wat als de opkost tegenvalt? en je veel vroeger gedaan hebt dan voorzien/overeengekomen?

ik heb 2 tarieven: ofwel een vast bedrag voor de hele avond (wat in BE wil zeggen tot ca 5u30) ofwel (vooral bij prive-feestjes ed) een prijs per uur MET een minimumbedrag van "x" €.

als je trouwens enkel verhuur doet en niet zelf draait, betaald de klant trouwens een VAST bedrag, ofdat dat nu voor 3u is of voor (max) 24u...
Die lazer had die vriend van me nog ligen en t is best een mooi effect dus die gebruiken we er gewoon bij.
en we zijn van plan om zelf te gaan draaien.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-6-2005 01:50:00)
beste medeforumer`s

ik ben nu pas met een vriend van me een drive in begonnen, maar nu vragen we ons af wat we kunnen vragen per uur.
we hebben de volgende aparatuur:

geluid:

2x american audio ps15 top
2x Em 18 sub
2x american audio v3000
1x behringer crossover
2x american audio psx
2x american audio htd4.5
1x behringer djx700 mixer

licht:

4x jb systems the winner scans
1x showtek Jumbo Strobe MKII
1x magix box 10 mw laser
1x 1200 watt antari rookmachine
1x jb systems dmx controller

we zullen voornamelijk hardstyle/hardcore gaan draaien.
Topic: schuimmachine (24-9-2004 10:28:00)
ik weet niet zoveel van schuim machine`s af maar ik denk dat het heeel moeilijk word om er een zellf te bouwen.
ik zou voor die tijd en moeite wat het zelfbouwen kost zou ik er gewoon 1tje kopen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-9-2004 11:36:00)
k heb eens een keer gedraaid op een examenfuif.
k heb er toen HELAAS maar 30 euro gevraagd en we waren ook nog es met 2 man.
de instalatie toen was:
2 fostex boxen(hier zaten wel jbl speakers en drivers in)
1 ohio sound 2800 versterker
1 jb systems clasic mixer
1 american dj dcd pro 250 cd player
wat verlichting zoals mushrooms,moonflowers,stroboscoop,en rookmachine.
en een switchpak voor de verlichting

de avond bleek naderhand toch een stuk duurder uitgevallen toen me pa er 8ter kwam dat ik 1 van zijn driver`s had opgeblazen.
Topic: installatie beginnende drive-in (12-9-2004 22:35:00)
oke dan.

ik denk dan dat ik zelf maar de subkasten bouw.
maar hoe weet ik dan nu hoe groot de kasten moeten worden ?
en welke speakers hoeveel watt/welk merk/hoeveel inch
Topic: installatie beginnende drive-in (12-9-2004 22:23:00)
heeft iemand van jullie msn dan kan ik het daar met iemand bespreken mischien met iemand van de mod`s of zo. want als ik hier moet reageren dan komen er nog 36 pagina`s wink ;)
Topic: installatie beginnende drive-in (12-9-2004 22:17:00)

speakerfreak schreef:

tops kun je opzich actief nemen maar hou de subs maar lekker passief...

21 inch en groter bestaat wel maar kost heel duur en aan een 18 incher heb je stuk meer
en hoezo kan ik de tops beter actief en de subs passief???