Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mattias
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Mattias (Pagina: 2 van 2)
Topic: baskast met eminece omega pro 18" (3-8-2004 19:13:00)
het hoeft natuurlijk niet de omega 18 te zijn. ik had hem trouwens voor 220 euro gezien inclusief BTW. maar als die speaker van 18 sound goed is, en er goede resultaten mee geboekt zijn is dat uiteraard ook een mogelijkheid. alleen wil ik niet al te veel geld uitgeven. ongeveer 250 euro inclusief BTW. dus de 18 sound LW 1400 is al 50 euro duurder. weet iemand nog een andere goede 18"er die niet duurder is dan 250 Euro?
in ieder geval bedankt voor de info. die julie al gegeven hebben.
mattias
Topic: baskast met eminece omega pro 18" (3-8-2004 13:49:00)in ieder geval bedankt voor de info. die julie al gegeven hebben.
mattias
zou ik dan beter deze kunnen nemen bijvoorbeeld:
www.speakerstore.nl/index.php?show=tekening&constructieID=6
deze is ook mog makkelijker om te bouwen denk ik. en wat zouden julie een goede br kast vinden of kan ik er beter zelf een berekenen?
Topic: baskast met eminece omega pro 18" (3-8-2004 12:40:00)www.speakerstore.nl/index.php?show=tekening&constructieID=6
deze is ook mog makkelijker om te bouwen denk ik. en wat zouden julie een goede br kast vinden of kan ik er beter zelf een berekenen?
ik dacht dat dit geen bandpass was. of bedoel je dat een bandpass deze 184 sub er makkelijk uit speeld. als dat zo is dan is het natuurlijk wel duidelijk dat ik een bandpass maak.
Topic: baskast met eminece omega pro 18" (1-8-2004 22:12:00)hallo
ik ben van plan 2 baskasten te bouwen. in de baskasten moeten de eminece omega pro 18" komen. maar kan iemand mij vertellen of dit goede speakers zijn, en of je een beetje een voelbare en harde bas kan krijgen.
ik heb op www.speakerplans.com/page13.html al een kast gevonden, en is dit een goede kast.
ik hoop dat julie me een goed advies kunnen geven
mattias
ik ben van plan 2 baskasten te bouwen. in de baskasten moeten de eminece omega pro 18" komen. maar kan iemand mij vertellen of dit goede speakers zijn, en of je een beetje een voelbare en harde bas kan krijgen.
ik heb op www.speakerplans.com/page13.html al een kast gevonden, en is dit een goede kast.
ik hoop dat julie me een goed advies kunnen geven
mattias