Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Tone

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van Dj Tone (Pagina: 2 van 3)

Topic: welke bass speakers??? (7-1-2005 20:01:00)
ik heb geen geld voor een tweede versterker

met een versterker dan maar

mixer->x-over->versterker kanaal 1 bass
->versterker kanaal 2 top

maar dit geeft toch een mono uitgang?

en welke x-over raden jullie mij aan
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 21:37:00)
ik heb besloten om nieuwe basskasten te kopen (ik moet van mijn vader) happy :) wink ;)
en de bovenstaande kasten verkopen

www.new-line.nl/v/11459
www.new-line.nl/v/13082

kan ik deze 2 boxen zonder meer aansluiten?
dus van mengpaneel naar versterker naar basskast naar top kast
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 20:16:00)
bedankt voor de snelkoppeling
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 20:13:00)
ik had eiginlijk gedacht om oude band kastjes om te bouwen tot bass kasten.

tekening van kast
https://groups.msn.com/djtonee/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=16
dit is een foto van een kast, hoorns heb ik in andere boxen gestoken, woofers waren versleten(rand verduurd)
https://groups.msn.com/djtonee/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 14:59:00)
bass reflexgaten 5 cm diep opening 6,5cm
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 14:24:00)
de binnen maten van de bass kasten zijn 50cmx55cmx32cm (bxhxd)
er zitten 3 luchtgaten aan de voorkant 2x cirkel van 6,5cm en 1 rechthoek van 24x8cm
Topic: welke bass speakers??? (6-1-2005 12:18:00)
ik heb thuis 2 lege bass kasten staan en ik zou er graag bas speakers in steken
maar ik weet niet welke.
daarom had ik graag jullie hulp.
de spekers moeten een goede prijs/kwaliteits verhouding hebben,
300Watt/15" zijn en niet meer dan 150 euro per speaker kosten.

ik heb nu 2x pr-115 en een versterker van 2x600w/8ohm of 2x750w/4ohm

welke filter heb ik nodig?

en kan ik zonder x-over werken dus mixer->versterker->bass kast->pr-115

alvast bedankt voor de reacties
ps: ben een noob op gebied van geluid
Topic: van computer naar boxen (14-10-2004 18:39:00)
ik heb de dap pr-115 speakers en de carver pm-1200 versterker nog wel en ben er heel tevreden over.

De dap rW-15 was een Voorbeeld omdat ik geen link meer in de webshop vond van men pr-115 boxjes.

ik heb deze vraag gesteld omdat ik een discussie had met men vader, die beweerde
dat je geluid krijgt uit speaker zonder er een versterker op aan te sluiten.
dus rechtstreeks naar een pc.
Topic: van computer naar boxen (13-10-2004 22:25:00)
bedankt voor jullie reacties
Topic: van computer naar boxen (13-10-2004 14:46:00)
www.new-line.nl/v/11457
kan ik de hier bovenstaande speakers zonder een versterker op een pc aansluiten?
krijg ik hier dan veel geluid uit?(genoeg voor een garagefuifje)