Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Noize Suppressor
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Noize Suppressor (Pagina: 2 van 2)
Topic: Welke speakers bij JB-Systems AX-400 (1-7-2004 15:36:00)Betekent dat dan dat ik mijn versterker weg kan doen? Ik hoop het niet, die heb ik net nieuw gekocht..... Of kan je die syrincs daar ook op aansluiten?Topic: Welke speakers bij JB-Systems AX-400 (1-7-2004 14:48:00)kloptTopic: Welke speakers bij JB-Systems AX-400 (1-7-2004 14:31:00)300euTopic: Welke speakers bij JB-Systems AX-400 (1-7-2004 13:39:00)
DJ Bastisito schreef:
Als je die Syrincs voor dat geld kan kopen: zeker doen! Over dat setje niets dan goede verhalen. En je hebt er geen versterker voor nodig, zit al ingebouwd. Dus ik zou (ALS het waar is) dat setje dan kopen. Dan heb je gelijk iets goeds voor je kamer.Ik kan de Syrincs M3-220 nieuw voor 465eu kopen, maar ik weet niet of die goed bij mijn versterker passen.
Voor de rest heb ik bijna alleen maar slechte dingen over DAP speakers gehoord, ik weet dus nu echt niet wat ik moet kiezen!?
Topic: Welke speakers bij JB-Systems AX-400 (1-7-2004 14:46:00)Voor de rest heb ik bijna alleen maar slechte dingen over DAP speakers gehoord, ik weet dus nu echt niet wat ik moet kiezen!?
DJ Bastisito schreef:
Per 2 neem ik aan?DJ Bastisito schreef:
Voor thuisgebruik is 135 watt al meer als voldoende. Wat wil je ongeveer uitgeven aan speakers?Ik heb eergisteren bij new line een JB-Systems AX-400 versterker gekocht. Nu wil ik er ook twee nieuwe speakers (of monitors) bij kopen liefst van 4ohm (2x200 watt kan mijn versterker dan hebben) en rond de 200watt per stuk (bij 8ohm kan de versterker max. maar 2x135 watt hebben). Ik heb nu echt geen idee welke ik moet kopen, ben nogal een n00b op dat gebied! Mijn budget is niet al te groot, en ze zijn alleen voor thuisgebruik in mijn 4x4m kamertje!