Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Psykick
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Dj Psykick (Pagina: 2 van 2)
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 15:33:00)
MAAR ben er zeer tevreden over... [mag ook wel..]eeey dat is echt te duur voor mij
weet jij meschien een vervanger voor me gewoon om tot goed kwaliteit op te nemen
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 14:49:00)
Martin.ai thknx dus die M-audio is een geluidskaart die wel goed iets duurder als de Maya 44mkII maar werkt ongeveer het zelfde maar wat houd het in 4 inputs outputs 6.3 jackplugin ik heb er niet echt veel verstand van maare heeel erg bedankt voor je reactie mijn wensen zijn opnemen van rap met goede kwaliteit en die maya welke link was dat?Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 14:21:00)
Enne welke software wou je nemen?ik weet nog niet echt welke software die geluidskaart van creative werd me toegewezen door een aantal andere dj´s dus ik d8 die is wel goed prijs 200 euro ik d8 oow dat moet wel goed zijn weet jij of jullie een beteren voor echt opneem kwaliteit wil ik het graag horenTopic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 14:14:00)
Martin.Jah ik heb er 1 staan
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 14:13:00)
QuincMan schreef:
M-audio gaat denk ik iets te ver boven je budget... Heb de m-audio delta 1010 zelf, dat iseen pci kaart met een rackmount externe behuizing erbij... Kost rond de 800 euro...MAAR ben er zeer tevreden over... [mag ook wel..]
weet jij meschien een vervanger voor me gewoon om tot goed kwaliteit op te nemen
kvm schreef:
Het ligt ook een beetje aan het computersysteem en wat jouw wensen zijn. Bij de links die jij gepost hebt verkopen ze ook Audiotrak Maya 44 (99 euro) dit is een geluidskaart met 4 inputs /outputs (6,3 Jackplug) Of de Audiotrak Maya 44MKII (139euro) Met de M-audio is dat ook mogelijk alleen iets duurder.Martin.
Owjaah ik sprak net met Dj Vato hij zei ook dat die creative kaart niks is hij wees me dit aan ofzo ik weet niet wat het is M-Audio / Delta
weten jullie het meschien?
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 14:16:00)weten jullie het meschien?
QuincMan schreef:
Zou zelf geen audigy nemen.. Maar dat is mijn persoonlijke keus, en omdat je budget niet al te hoog is, zal je hem toch wel moeten nemen...Enne welke software wou je nemen?
kvm schreef:
i.p.v. K&M popscreen zou je de superlux kunnen nemen (scheelt 5 euro) Als ik je lijst zo lees, kan ik er vanuit gaan dat je een microfoon stand hebt?Martin.
Jah bedankt die geluidskaart van creative is 200 euro is dat te weinig denk je
weten jullie meschien welke geluidskaart wel beter is laat me een link zien ofzo
maar echt master dat jullie me zo helpen dit is 1 van het beste forum dat ik ken de mensen die hier komen hebben echt allemaal Kennis
echt dope
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 13:05:00)
weten jullie meschien welke geluidskaart wel beter is laat me een link zien ofzo
maar echt master dat jullie me zo helpen dit is 1 van het beste forum dat ik ken de mensen die hier komen hebben echt allemaal Kennis
echt dope
bedankt allemaal voor jullie reacties enne het budget zet ik rond de 400 euro ik heb wel wat in gedachten wat ik wil halen dat laat ik jullie zo zien met paar links en dan de vraag aan jullie of dat genoeg is voor goede kwaliteit
hier komen ze
1 : Beringer UB 1002
link: www. feedback .nl/pix/behringer-ub1002-tb.jpg
2 : Sound Blaster® Audigy™ 2 ZS Platinum Pro
Links: content.europe.creative.com/products/products/pic_prod512_lang1.jpg
3: CM-H8A
link: www . feedback . nl/pix/superlux-cmh8a-tb.jpg
4: K&M - KM 23956 - Popscreen
link: www .feedback .nl/pix/km-km23956_popkiller-tb.jpg
ik snap niet waarom die links beveiligd worden?
dus zet ik wel de site neer waar je kan kijken aleen erop klikken lukt niet
Topic: Hulp nodig met opnemen (19-6-2004 10:14:00)
hier komen ze 1 : Beringer UB 1002
link: www. feedback .nl/pix/behringer-ub1002-tb.jpg
2 : Sound Blaster® Audigy™ 2 ZS Platinum Pro
Links: content.europe.creative.com/products/products/pic_prod512_lang1.jpg
3: CM-H8A
link: www . feedback . nl/pix/superlux-cmh8a-tb.jpg
4: K&M - KM 23956 - Popscreen
link: www .feedback .nl/pix/km-km23956_popkiller-tb.jpg
ik snap niet waarom die links beveiligd worden?
dus zet ik wel de site neer waar je kan kijken aleen erop klikken lukt niet
Kijk ik wil graag thuis achter me computer opnemen maar wel met goede kwaliteit
maar ik weet niet precies wat ik nodig heb ik weet wel dat ik een goede geluidskaart nodig hebt enzo mixertje studio mic maar moet niet al te duur zijn weetje weten jullie meschien wat ik zou kunnen halen om me eigen raps achter de computer opnemen
afz Dj Psykick
maar ik weet niet precies wat ik nodig heb ik weet wel dat ik een goede geluidskaart nodig hebt enzo mixertje studio mic maar moet niet al te duur zijn weetje weten jullie meschien wat ik zou kunnen halen om me eigen raps achter de computer opnemen
afz Dj Psykick