Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jordy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Jordy (Pagina: 2 van 2)
Topic: Foto's van new-paradise (27-9-2003 19:11:00)Jij hebt geen site praatjesmaker
Ziet er wel leuk uit maar heb je nou stickers op de speakers geplakt ??Toen ik de speakers kocht zaten die stickers er al op (van dap audio)
Maar als ik ze er af haal blijfen er altijd nog wel een paar stukjes zitten, en je kan altijd zien dat er een sticker heeft gezeten.Topic: Foto's van new-paradise (27-9-2003 18:52:00)
Ik heb een goede vader.
ALS dat zo is, erg mooi ziet er netjes uit, geluid vind ik wel rommelig op 2 statiefjes enz. ach wat heet rommelig natuurlijk, maar ziet er goed uitNormaal staan de boxen boven op elkaar.Topic: Foto's van new-paradise (27-9-2003 17:40:00)
DJ bBINK schreef:
Party 2000 schreef:
Maar alsjeblieft, steek wat geld in een .nl! Of iets zonder reclame!
Ziet er wel leuk uit maar heb je nou stickers op de speakers geplakt ??
Maar als ik ze er af haal blijfen er altijd nog wel een paar stukjes zitten, en je kan altijd zien dat er een sticker heeft gezeten.
speakerfreak schreef:
en jij bent 13 jaar, en die complete show is van jou?Ik heb een goede vader.
ALS dat zo is, erg mooi ziet er netjes uit, geluid vind ik wel rommelig op 2 statiefjes enz. ach wat heet rommelig natuurlijk, maar ziet er goed uit
Dit is dus mij drive in show!!
www.new-paradise.cjb.net
Wat vinden jullie er van??
Word over een paar weken www.new-paradise.nl
www.new-paradise.cjb.net
Wat vinden jullie er van??
Word over een paar weken www.new-paradise.nl