Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ruben Lourens

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Ruben Lourens (Pagina: 2 van 2)

Topic: totale newbie zoekt kennis (17-8-2004 23:56:00)
Hier ik weer

Die d-400 van LEM zijn actieve speakers?? Dus ook wel direct vanaf de mixer door naar de speakers.. Dan zou het een mooie oplossing zijn.. Weet niet of ik zoveel budget heb.. Heb je ook hetzelfde voor iets minder?? Of kom je dan al gauw op troep uit...

Gr Ruben
Topic: totale newbie zoekt kennis (17-8-2004 19:52:00)
En toen drukte ik op een knopje..

Over die kill functie.. het klopt het wegdraaien blijft mooier. Maar het erin 1 keer ingooien van de bas is dan wel makkelijk met een switch niet??

Wil binnenkort toch een cd-speler of 3e tafel erbij gaan zetten dus moet zoiezo gaan kijken voor een breedere mixer.. Maar dat komt dan altijd nog wel..

Alvast bedankt..

Ruben
Topic: totale newbie zoekt kennis (17-8-2004 19:46:00)
Again

Nou kijk daar heb ik nog wat aan... gewoon leuke info waar ik verder mee kan.. Thanks..

Maar over een andere mixer..
Topic: totale newbie zoekt kennis (17-8-2004 18:06:00)
Hier ik weer..

Bedankt voor de tot zoverre reacties.

mr_jows: je schijnt ook op dit forum te kunnen zonder dat je misschien draaitafels bezit maar er wel geinteresseerd in bent.. Jammer dat je dit ook nog eens helemaal gaat uitzoeken... Maar geloof me begin Maart heb ik mijn tafels aangeschaft

Over het gebeuren in die winkel.. Het is volkomen bijzaak.. Het gaat om de winkel 'Douglas' die jongeren weken hebben en wat dingen van mij gehoort hadden en het wel leuk vonden als ik bij hun voor de winkel wat platen achter elkaar te mixen. Dus nee het hoeft niet hard maar gewoon een stevig muziekje...

Verder over de mixer... Ik wilde vast in de toekomst investeren en wat ook opzoek naar een mixer met wat meer opties zoals kill-switches omdat ik wel eens handen te kort kom LOL.. Maar als je een betere optie heb hoor ik het graag van je..

Verder over zenuwen.. Dat hoor je dan wel hoe dat is afgelopen...

hopelijk kunnen jullie hier wat meer mee... Zoals er al staat ik ben newby dus alles is vrij nieuw voor me..

Gr Ruben

Maar zo
Topic: totale newbie zoekt kennis (17-8-2004 00:44:00)
Hallo

Ik had wat vragen rondom draaien voor publiek.. Wat kun je het best gebruiken om dit te doen... Het gaat om buiten voor een winkel een middag te gaan staan.. Nu heb ik zelf nog opzich een goeie versterker staan en ook nog twee zware jamo boxen.. maar is dit wel oke om dat te gebruiken

Wil al wel meer gaan besteden aan deze hobby dus wou graag jullie menging over wat je hiervoor het best kan gebruiken... en wat jullie denken over monitoren..

Heb nu zelf 2 Reloop RP-6000 MK5 silver
en een gemini umx-7 mengpaneel (maar ben van plan nog deze maand de Dateq xtc aan te schaffen)

Ook de mening over het gebruik van naalden.. Is het misschien makkelijk om voor zulk soort dingen een apart setje naalden te hebben..

Een hoop vragen maar ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen of wat advies hebben voor mijn eerste kleine optreden

Gr Ruben
Topic: Wil mixer kopen maar wil er graag wat advies over.... (1-12-2002 22:34:00)
Nou mensen bedankt voor jullie info. Ik ga het toch wagen op de Gemini Ps 626 i De prijs is ook niet al te hoog dus wil ik later een keer wat anders heb ik ook weer niet te veel weg gegooid.. Jullie horen wel hoe hij is bevallen...

Thanks...

greetingzzz Bleedo
Topic: Wil mixer kopen maar wil er graag wat advies over.... (30-11-2002 21:13:00)
Ik wil een mixer gaan afschaffen bij twee draaitafels maar zou echt niet weten wat ik moet nemen... Maar hier even wat dingen op een rijtje..

1 ik ben een beginnend dj.
2 Ik ben erg kritisch kwa klank enz
3 Ik wil gewoon niet het beste van het beste hebben dus een beetje een middenmoot.
4 kwa prijs maakt het niet zoveel uit.. als het maar niet uit de hand loopt lol..

Nou ik hoop dat jullie me er een beetje bij kunnen helpen...

avast bedankt..

Bleedo