Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Roland
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Roland (Pagina: 2 van 2)
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (10-11-2004 17:12:00)
JacoJaco,
Die motor moet 4 RPM zij volgens het schema.
Het vreemde is dat in de stuklijst zelf 5PRM staat.
Ik heb er nog 2. "Crouzet; Tipo 826625 ,4 rpm, Sentido:AGU 220V 50 Hz"
... die hoeft geen 180 euro te kosten ;)
o ja, de lampen horen gewoon de 4509 te zijn (20 stuks)
20 x 12 = 240 volt... no prob. om de 5 lampen staat er een controle lampje overheen.Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (22-9-2004 18:48:00)
gatso schreef:
Het open-en -dicht gaan moet eigenlijk met 3 rpm gaan, maar om 180 euro voor die specifieke motor uit te geven....Jaco
Die motor moet 4 RPM zij volgens het schema.
Het vreemde is dat in de stuklijst zelf 5PRM staat.
Ik heb er nog 2. "Crouzet; Tipo 826625 ,4 rpm, Sentido:AGU 220V 50 Hz"
... die hoeft geen 180 euro te kosten ;)
o ja, de lampen horen gewoon de 4509 te zijn (20 stuks)
20 x 12 = 240 volt... no prob. om de 5 lampen staat er een controle lampje overheen.
Geloof me nou... die motor is 30 rpm... 
Ik heb je de PDF gemaild (3mb)
Als je mailbox het niet aankan hoor ik het wel.
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (22-9-2004 12:24:00)
Ik heb je de PDF gemaild (3mb)
Als je mailbox het niet aankan hoor ik het wel.
Ik heb de documentatie van de "OXIS-360"
de spot is uit 1983
Schema, gebruikte onderdelen enz,enz.
ik zal kijken of ik de zooi in kan scannen.
over de motoren: 1 motor hoort te draaien op 30 RPM en de andere op 4 RPM.
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (21-9-2004 19:52:00)de spot is uit 1983
Schema, gebruikte onderdelen enz,enz.
ik zal kijken of ik de zooi in kan scannen.
over de motoren: 1 motor hoort te draaien op 30 RPM en de andere op 4 RPM.
De Entrada van Satel kan werken zonder controller.
Zowel de 2 motoren als de 2 licht effecten worden gewoon geschakeld op 220 volt.
Hij werd geleverd met met een inbouw kastje met 4 wipschakelaars met controlle lampjes, en 1 aan uit schakelaar.
Je moet er wel een 6 polige "hartman" stekker bij kopen.
De pin bezetting weet ik helaas niet meer. 6 polig was meestal 1 x aarde, 1 x nul, en 4 maal schakel (220v).
Als je het een beetje fancy wilt maken kun je een schakelpack gebruiken.
Satel bestaat niet meer, maar werd vroeger verkocht door Jac van Ham.
Zoals de meeste effecten uit die tijd kwam Satel uit Italie.
Zowel de 2 motoren als de 2 licht effecten worden gewoon geschakeld op 220 volt.
Hij werd geleverd met met een inbouw kastje met 4 wipschakelaars met controlle lampjes, en 1 aan uit schakelaar.
Je moet er wel een 6 polige "hartman" stekker bij kopen.
De pin bezetting weet ik helaas niet meer. 6 polig was meestal 1 x aarde, 1 x nul, en 4 maal schakel (220v).
Als je het een beetje fancy wilt maken kun je een schakelpack gebruiken.
Satel bestaat niet meer, maar werd vroeger verkocht door Jac van Ham.
Zoals de meeste effecten uit die tijd kwam Satel uit Italie.