Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 2 van 20)

Topic: Ervaring KRK RP6/8 (13-3-2010 21:43:00)
Hangt er een beetje vanaf wat je er mee wilt. Ik heb ze een tijd gebruikt als woonkamer speakers en dan kom je een heel eind. Het is een kwestie van smaak of je dan laag te kort komt. Daarom bij deze dus ook het advies om ze ergens te gaan beluisteren.
Topic: Themamuziek Politie Gevangenis (11-3-2010 20:15:00)
Ice t - Cop killer
NWA - Fuck the police
De bad boys theme

En iets verder gezocht: George Michael - Let's go outside razz :p
Topic: Het bouwen van een case (21-12-2009 10:41:00)
Als ik als volstrekte flightcase leek zo kijk vallen mij vooral de enorme hoeveelheid handvatten op! Is dat omdat je een origineel wilde kopieren of heb je die ook echt allemaal nodig?
Verder vind ik ze er keurig uit zien btw! Kan me voorstellen dat hier aardig wat timmer/zaag/frees uurtjes in zitten.
Overigens moet jouw vrouw wel heel veel van je houden aangezien ze het goed vind dat je die knal blauwe gevaartes in de woonkamer zet laugh :D
Topic: Full-time drive-in show (8-12-2009 08:11:00)
Nu ben ik ook enorm op mijn spelling gewezen onlangs (en terecht) dus ik heb niet echt recht van spreken maar "mond op mond"? laugh :D Is wel heeeeel effectief inderdaad maar ik neem aan dat je "mond tot mond" bedoeld razz :p
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 20:18:00)
Bijzonder is het toch dat als je dit leest over iemand die je niet eens persoonlijk kent het je toch raakt. Ook namens mij heel veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Topic: Wanbetalers (19-4-2009 17:49:00)
En dat zijn meestal niet de particulieren maar de belastingdienst, energieleveranciers, woningbouwverenigingen, banken, enz. enz. weet ik door mijn werk. Maar ik snap je punt wink ;)
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (15-4-2009 18:06:00)
Voor wat de cdj-400 is het wel duidelijk wat er gebeurt: Denon DN-s1200... shut up :X
Topic: Thema feest "Pimps and Hookers" (7-4-2009 19:51:00)
Kijk een wat ik al gepost had Maarten wink ;)

jelmer schreef:

Tja, niet echt R&B maar the 2-live crew heeft een leuke discografie als het vunzig moet zijn laugh :D
Topic: Wanbetalers (6-4-2009 09:28:00)

Stimp schreef:

Eigenlijk kan ik deze zaak niet verliezen, behalve als de huurder gewoonweg geen geld heeft. Maar dat lijkt me wel heel straf voor een redelijk klein bedrag.
Tenzij jij niet de enige schuldeiser bent, want dan mag je gewoon achter in de rij aansluiten...
Topic: Thema feest "Pimps and Hookers" (3-4-2009 11:44:00)
Tja, niet echt R&B maar the 2-live crew heeft een leuke discografie als het vunzig moet zijn laugh :D

Right said Fred mischien ook leuk?

outhere brothers opzwepend en vunzig genoeg?

Iets subtieler, met de nadruk op iets laugh :D Salt'n peppa push it

Als ik op de goede weg zit duik ik nog wel even de platen kast in voor je om wat meer te zoeken.