Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jasper_NL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Jasper_NL (Pagina: 2 van 2)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (22-1-2004 22:46:00)
Ik hoor nu wel van veel mensen dat je met legale cd's moet draaien. ik ben het er ook helemaal mee eens maar als je als (kleine) drive-in begint dan heb je vaak het geld nog niet om en de apparatuur en legale cd's te kopen. Dan is een gebrandt cd'tje toch wel erg makkelijk, ookal mag het niet.
Maar ik heb ooit van iemand gehoord dat hij met het opgestelde contract met de mensen voor wie hij draaide in de kleine lettertjes had gezet dat alle BUMA/STEMRA (enz.) rechten voor de huurder zijn. Klopt het dat als je dit doet je onder de boete uit kan komen of niet? Het is niet netjes om een boute op iemand anders af te schuiven, maar ik vroeg me af of dit wel echt kon...?
Topic: happy hardcore nummers (20-1-2004 23:10:00)Maar ik heb ooit van iemand gehoord dat hij met het opgestelde contract met de mensen voor wie hij draaide in de kleine lettertjes had gezet dat alle BUMA/STEMRA (enz.) rechten voor de huurder zijn. Klopt het dat als je dit doet je onder de boete uit kan komen of niet? Het is niet netjes om een boute op iemand anders af te schuiven, maar ik vroeg me af of dit wel echt kon...?
Misschien heb ik het gemist maar er moet cker Marshall Master tussen zitten. Zou idd ff naar bounce kijken. Daar kan je al een aardig stukkie mee opweg