Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jeruva
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Jeruva (Pagina: 2 van 2)
Topic: Setje opnemen op laptop (16-1-2004 21:46:00)
Ook al is m'n berichtje veel te laat,
mensen die het later ook willen weten
hebben hier toch wat aan.
Topic: Beste koptelefoon? (16-1-2004 21:17:00)mensen die het later ook willen weten
hebben hier toch wat aan.
Ik heb nu een huis,tuin&keuken model en
wil nu echt een pro-koptelefoon.
De prijs maakt me niet zoveel uit want ik denk
dat ik beter één keer een goeie kan nemen dan
3x een mindere.
Ik heb er nu 2 op het oog
Sony MDR V900
Sennheiser HD 25
(beide nog niet uitgeprobeerd dus
dat moet ik nog ondervinden)
Nu heb ik toch een paar vragen
Hoeveel ohm zijn ze 70ohm/600ohm/iets anders?
Kan ik zonder problemen reserve oorkussens
bij sony bestellen?
Sony staat niet echt bekend als goed speaker merk,
wat is hier anders aan?
De sennheiser zal wel van plastic zijn maar
is de sony van aluminium gemaakt?
(vanwege het gewicht)
en nog even off-topic
Als je otoplasten draag word je frequency
bereik dan niet minder zodat je iets anders
hoord dan in de zaal of maakt het het
geleid alleen maar zuiverder?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt!
Topic: Setje opnemen op laptop (13-1-2004 11:56:00)wil nu echt een pro-koptelefoon.
De prijs maakt me niet zoveel uit want ik denk
dat ik beter één keer een goeie kan nemen dan
3x een mindere.
Ik heb er nu 2 op het oog
Sony MDR V900
Sennheiser HD 25
(beide nog niet uitgeprobeerd dus
dat moet ik nog ondervinden)
Nu heb ik toch een paar vragen
Hoeveel ohm zijn ze 70ohm/600ohm/iets anders?
Kan ik zonder problemen reserve oorkussens
bij sony bestellen?
Sony staat niet echt bekend als goed speaker merk,
wat is hier anders aan?
De sennheiser zal wel van plastic zijn maar
is de sony van aluminium gemaakt?
(vanwege het gewicht)
en nog even off-topic
Als je otoplasten draag word je frequency
bereik dan niet minder zodat je iets anders
hoord dan in de zaal of maakt het het
geleid alleen maar zuiverder?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt!
Als je echt serieus op wilt muziek op wilt nemen met
een computer en je wil geen pro-geluidskaart (die je bakken met geld kost), dan is de
Terratec DMX 6fire 24/96 z'n opvolger, de
Aureon universe (beide voor pc) of de
Phase 26 (voor de laptop) Ideaal!!!
Ze hebben een breakout-box met
verschillende aansluitingen.
-tulip stereo IN/OUT
-tulip phono IN (met ingebouwde vooversterker)
-Jack-plug voor mic
-Jack -plug voor koptelefoon
-Optisch digitaal IN/OUT
-Coaxiaal digitaal IN/OUT
-Midi IN/OUT (die bij de Aureon op een
aparte kaart zit)
Ze kunnen dus bijna alles.
Check anders even de site WWW.TERRATEC.NET
Ik heb naar tests gekeken die de Soundblaster platinum van Creative met de DMX 6fire vergeleken.
DE platinum was het beste voor film/dvd geluid en de
DMX 6fire was verruit de beste om muziek op te nemen.
Succes!
Greetz Joost
Topic: werkhoogte (11-1-2004 21:48:00)een computer en je wil geen pro-geluidskaart (die je bakken met geld kost), dan is de
Terratec DMX 6fire 24/96 z'n opvolger, de
Aureon universe (beide voor pc) of de
Phase 26 (voor de laptop) Ideaal!!!
Ze hebben een breakout-box met
verschillende aansluitingen.
-tulip stereo IN/OUT
-tulip phono IN (met ingebouwde vooversterker)
-Jack-plug voor mic
-Jack -plug voor koptelefoon
-Optisch digitaal IN/OUT
-Coaxiaal digitaal IN/OUT
-Midi IN/OUT (die bij de Aureon op een
aparte kaart zit)
Ze kunnen dus bijna alles.
Check anders even de site WWW.TERRATEC.NET
Ik heb naar tests gekeken die de Soundblaster platinum van Creative met de DMX 6fire vergeleken.
DE platinum was het beste voor film/dvd geluid en de
DMX 6fire was verruit de beste om muziek op te nemen.
Succes!
Greetz Joost
Wat tillen betreft mag je niet meer
dan 25kilo tillen.
En kijk goed of het aanrecht geen 'oud ding' is
want in de loop der jaren is de standaard verhoogt
met ongeveer 10cm omdat mensen gemiddeld ook
langer zijn gworden.
Die maat is berekend op de gemiddelde europeaan.
Kijk anders even bij een keukenzaak.
Het blijft toch heel erg onderhevig
aan je eigen lengte.
Ik heb verschillende hoogtes langdurig
(meerdere avonden achter elkaar) getest
en heb gewoon blokken of een ander systeem
gebruikt zodat je makkelijk en snel
de hoogte kan veranderen.
Wat weer makkelijk is als er meerdere personen
achter staan en er van apparatuur (hoogte)
gewissekd wordt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Topic: DJ-nickname (11-1-2004 14:54:00)dan 25kilo tillen.
En kijk goed of het aanrecht geen 'oud ding' is
want in de loop der jaren is de standaard verhoogt
met ongeveer 10cm omdat mensen gemiddeld ook
langer zijn gworden.
Die maat is berekend op de gemiddelde europeaan.
Kijk anders even bij een keukenzaak.
Het blijft toch heel erg onderhevig
aan je eigen lengte.
Ik heb verschillende hoogtes langdurig
(meerdere avonden achter elkaar) getest
en heb gewoon blokken of een ander systeem
gebruikt zodat je makkelijk en snel
de hoogte kan veranderen.
Wat weer makkelijk is als er meerdere personen
achter staan en er van apparatuur (hoogte)
gewissekd wordt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Hoi Roytje
Even voorstellen> K'ben joost en ben nieuw hier.
Is Royce niks voor jouw als naam.
Even voorstellen> K'ben joost en ben nieuw hier.
Is Royce niks voor jouw als naam.