Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Just the Cook
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van Just the Cook (Pagina: 2 van 3)
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (10-1-2004 17:35:00)
Haha, nou laat ik eerst eens zien of het ueberhaupt wat wordt, de rest zien we dan later wel weer :) Voel me overugens wel vereerd :)
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (10-1-2004 16:07:00)Hmm, raar... zou met een Mac dan toch ook moeten lukken...
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (10-1-2004 15:44:00)Dat a-a-a-a-a-a, da's idd irritant.. ff iets anders verzinnen dus, man, dit wordt een jaren-plan :)
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (10-1-2004 15:40:00)De links werkt gewoon: members.lycos.nl/az4l/dance1.mp3
Er moet nog veel gebeuren met dat nummer, maar gelukkig is de basis er al. Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de snelheid en eens zitten luisteren, maar onder de 140 wordt het echt traag/sloom. Dat klinkt mij dan erg raar in de oren. Ik zal er straks eens een versie van op het net plaatsen.
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (9-1-2004 22:03:00)Er moet nog veel gebeuren met dat nummer, maar gelukkig is de basis er al. Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de snelheid en eens zitten luisteren, maar onder de 140 wordt het echt traag/sloom. Dat klinkt mij dan erg raar in de oren. Ik zal er straks eens een versie van op het net plaatsen.
Ik zal eens de track op 130 zetten, maar daar wordt je volgens mij niet echt vrolijk van :)
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (9-1-2004 21:38:00)Shit, ik vond onder 140 al behoorlijk traag... ;(
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (9-1-2004 20:55:00)Hey, thanx voor de props EN de kritiek. Mijn vriendin zei al tegen me dat ze het tempo wat te snel vond en ik maar zeggen dat dat onzin is, gevoelsmatig vond ik wel een lekkere snelheid :). Wat betreft die intro, ik zal die eens proberen aan te passen en wat meer te laten opbouwen. Die Kingsample is idd niet optimaal nu je het zegt, klinkt idd te scherp. Verder was het einde toch nog helemaal niet klaar, dus daar ben ik nog vollop mee bezig. Ach, ik moet er nog veel aan veranderen, vind ik zelf. Ik heb hem zelf nu al 500 x achter elkaar geluisterd en iedere keer mankeert er iets aan wat me niet bevalt :) Ik hou jullie op de hoogte. Ik vind jullie kritiek absoluut niet erg en ben er eigenlijk wel erg blij mee. Uiteindelijk is het toch een nummer voor het publiek, dus... thx tot zover!
JtC
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (9-1-2004 02:17:00)JtC
IS Black Hole niet In Trance We Trust of zoiets? btw, heb nu het nummer verder bewerkt, members.lycos.nl/az4l/dance1.mp3, maar ik ga alweer wijzingen aanbrengen, er zitten rotsamples in... :(
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (7-1-2004 20:44:00)Dank je. Ik ken er al 2, Black Hole en Blue Records. Nog meer? :)
Topic: Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?) (7-1-2004 02:16:00)Oh ja, vergeten, wilde ik nog vermelden. Gemaakt in Reason 2. Ik zal morgen eens kijken hoe het gaat als ie wat langzamer wordt, is nu 145 bpm