Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Party 2000

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 2 van 11)

Topic: Wat nodig voor home-studiootje? (7-9-2003 07:35:00)
Zeg, alholic o.i.d., kun je die mix naar mij mailen?
Topic: Levertijd? (5-9-2003 21:28:00)
zal maandag worden hoogstwaarschijnlijk
Topic: Backdrop: waar kopen? (5-9-2003 14:44:00)

Lazy schreef:

Gewoon net als joop van de ende zelf, overal met een aansteker langslopen.... laugh :D
Ah, de altijd goed werkende trial-and-error methode. En hoe kom je daarbij?
Edit Mod: Quote ietsje ingekort
Topic: ongelijk belast (5-9-2003 13:53:00)

DJ Raudi schreef:

Dat doet mijn Luxman L-30 zelfs ... geluid maken.. uit de 4 torretjes (zonder boxen aangesloten! razz :p En dat is een hifi-versterker... kan je nagaan
HiFi versterkers juist geef mij maar een PA, ik gebruik ook
een PA versterker voor m'n studio...
Topic: Levertijd? (5-9-2003 11:20:00)
O, Dre, weet jij mischien wie de bestellingen aflevert, of verschilt dat?
Topic: Levertijd? (5-9-2003 10:44:00)

PatrickK schreef:

Party 2000 schreef:

Let niet op mij ik ben dronken...
Doen we ook niet. wink ;)
mooi, damn, had ze morgen nodig die stands angry
Topic: Levertijd? (5-9-2003 10:25:00)
help
Topic: Levertijd? (5-9-2003 07:57:00)
Eh oh, krijg je een track & trace nummer? Dan zijn mijn micstands dus nog niet verzonden?
sad :(
Topic: phantoom (4-9-2003 09:40:00)
bedankt, ik weet genoeg
Topic: phantoom (4-9-2003 09:18:00)
Mooi, ik snap het. Bedankt. Dus in feite krijgt de mixer hetzelfde signaal alsof je er een stage microfoon op zou aansluiten...