Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 2 van 11)
Topic: Wat nodig voor home-studiootje? (7-9-2003 07:35:00)
Ah, de altijd goed werkende trial-and-error methode. En hoe kom je daarbij?
Topic: ongelijk belast (5-9-2003 13:53:00)
En dat is een hifi-versterker... kan je nagaanHiFi versterkers juist geef mij maar een PA, ik gebruik ook
een PA versterker voor m'n studio...Topic: Levertijd? (5-9-2003 11:20:00)Doen we ook niet.
mooi, damn, had ze morgen nodig die stands
Topic: Levertijd? (5-9-2003 10:25:00)
Zeg, alholic o.i.d., kun je die mix naar mij mailen?
Topic: Levertijd? (5-9-2003 21:28:00)zal maandag worden hoogstwaarschijnlijk
Topic: Backdrop: waar kopen? (5-9-2003 14:44:00)Lazy schreef:
Gewoon net als joop van de ende zelf, overal met een aansteker langslopen....
Edit Mod: Quote ietsje ingekort
DJ Raudi schreef:
Dat doet mijn Luxman L-30 zelfs ... geluid maken.. uit de 4 torretjes (zonder boxen aangesloten!
En dat is een hifi-versterker... kan je nagaaneen PA versterker voor m'n studio...
O, Dre, weet jij mischien wie de bestellingen aflevert, of verschilt dat?
Topic: Levertijd? (5-9-2003 10:44:00)PatrickK schreef:
Party 2000 schreef:
Let niet op mij ik ben dronken...

help
Topic: Levertijd? (5-9-2003 07:57:00)Eh oh, krijg je een track & trace nummer? Dan zijn mijn micstands dus nog niet verzonden?

Topic: phantoom (4-9-2003 09:40:00)
bedankt, ik weet genoeg
Topic: phantoom (4-9-2003 09:18:00)Mooi, ik snap het. Bedankt. Dus in feite krijgt de mixer hetzelfde signaal alsof je er een stage microfoon op zou aansluiten...