Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Spacecrap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 35 bijdrage(n) van Spacecrap (Pagina: 2 van 4)

Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (25-2-2006 11:51:00)
en een speler die mp3 dvd's afspeelt is er al? (DVJ-1), wel erg duur (waarschijnlijk om een reden wink ;) ) maar het kan dus al wel!
Topic: Het bouwen van een Dj Meubel (19-2-2006 20:48:00)
geweldig initiatief dit!! ik ben namelijk zelf ook van plan een meubel te maken en mijn idee komt vrijwel geheel overeen met wat je nu aan het doen bent!! en aangezien ik niet echt een geboren klusser ben kan ik hier nog veel van leren! laugh :D
Topic: Heb jij de Q-Factor? (17-2-2006 14:42:00)
hey jows,
je filmpje is blijkbaar in trek aangezien dit er stond toen ik hem wou downen:

File Transfer: Unavailable
Unfortunately, the link you have clicked is not available.

The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
Topic: Beste Platen zaak (16-2-2006 13:48:00)

JeroenVDV schreef:

Het is ECHT niet zo makkelijk en simpel als jij het nu omschrijft.
en daarom vraag ik het ook! ik wist namelijk wel dat er een addertje onder het gras moest zijn, maar wist niet wat! bedank in ieder geval!
Topic: Beste Platen zaak (16-2-2006 13:21:00)
maar in principe kan ik mezelf dus aanmelden bij kvk en die platen kopen en belasting terugvragen....
Topic: Beste Platen zaak (16-2-2006 09:36:00)
weet iemand hoe het zit met inschrijven/ platen kopen via astralmusic? ik weet dat je dan bij de kvk ingeschreven staat, maar hoe zit het met de btw. die je dan terug kan krijgen o.i.d?
Topic: Nieuw: Numark HDX (15-2-2006 17:20:00)
haha, en dat zonder photoshop!! laugh :D
Topic: welke temperatuur is schadelijk voor dj set? (16-12-2005 18:28:00)
haha, sjapper, ik ken dat gevoel dus ook laugh :D
Topic: welke temperatuur is schadelijk voor dj set? (14-12-2005 14:12:00)
mijn dj set (2*Q30 + 1*ps-626i) staan op een klein kamertje waar geen verwarming is. In de winter wordt het daar ook echt bokkoud!! (heb ook een kacheltje voor tijdens het draaien wink ;) )

nu is mijn vraag, bij welke temperatuur wordt het "schadelijk koud" voor mij setje?
(met extreme kou wil het ijs nog wel eens aan de binnenkant van het raam staan)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (9-12-2005 11:34:00)
[
van mening? jij zou moeten weten of het zo is of niet. Is het dus een bestaand café met dus een cafébaas of is de studentenvereniging daar de cafebaas?
met "van mening" bedoel ik dus, dat ik weet dat het de vereniging is.
maar wat mij nog onduidelijk is, is of we nou ook aan buma stemra moeten betalen ondanks dat we elke maand al betalen voor die mp3speler (is voor een update en rechten)...