Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knutzelsmurf
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Knutzelsmurf (Pagina: 2 van 2)
Topic: EV SX100/SX200/Sx300 welke speakers zitten hierin? (17-5-2004 17:28:00)
ik heb een seje k112 van dap en deze zijn bijna identiek aan deze serie van EV,en mischien dat er niet al te duur een andere speaker in kan.
de reden hiervoor is te proberen wat meer rendament te krijgen en wat meer vermogen kwijt te kunnen.
Topic: EV SX100/SX200/Sx300 welke speakers zitten hierin? (15-5-2004 17:20:00)de reden hiervoor is te proberen wat meer rendament te krijgen en wat meer vermogen kwijt te kunnen.
welke speakers zitten er in deze EV series? het gaat mijn dan vooral om de gegevens van de speakers. TS QTS BL enz.
Topic: ADJ APX-152, DAP K-112 of DAP K-115? (12-5-2004 17:29:00)ik lees hier dat er toch vaak met de filters geknutseld word in de K112.
in mijn eigen K112 zit eigenlijk ook teveel hoog (net zoals allemaal)
maar wil iemand zijn geheim prijsgeven van wat ik aan het filter moet verandren om het geluid wat rechter te krijgen? en is het mischien ook verstandig om het hele filter nieuwe componenten in te zetten?
Topic: Dap extreme & vision series... (11-5-2004 17:40:00)in mijn eigen K112 zit eigenlijk ook teveel hoog (net zoals allemaal)
maar wil iemand zijn geheim prijsgeven van wat ik aan het filter moet verandren om het geluid wat rechter te krijgen? en is het mischien ook verstandig om het hele filter nieuwe componenten in te zetten?
met die extreme series van dap,zitten daar nog wel een handmatige bediening op of moet je daar verplicht een een pc aanhangen?
Topic: b&c 12 pe 32 speakers (1-12-2003 17:35:00)maar is het nu ook beter om filters in een topkast te zetten voor de 12 inch speaker?
dat de hoorn afgefilterd moet snap ik best,maar wat scheelt het als ik mijn 12 inch niet affilter? volgens mij kost het mij alleen versterker vermogen en ik filter mijn versterker al af op 120 hz.
Topic: b&c 12 pe 32 speakers (29-11-2003 12:28:00)dat de hoorn afgefilterd moet snap ik best,maar wat scheelt het als ik mijn 12 inch niet affilter? volgens mij kost het mij alleen versterker vermogen en ik filter mijn versterker al af op 120 hz.
mag ik ten eerste jullie bedanken voor de reactie en ben tot besluit gekomen dat het maar gewoon moet.
het word een hoorn geloaded kast met dubbel 12 inch en daar moet dan een c-audio op los en die doet 2x1100 watt bij 4 ohm.er zal wel een 1000 watt opkomen per kast.dus dat moet goedkomen.
weet iemand ook wat deze speaker ongeveer kost?
Topic: b&c 12 pe 32 speakers (28-11-2003 19:23:00)het word een hoorn geloaded kast met dubbel 12 inch en daar moet dan een c-audio op los en die doet 2x1100 watt bij 4 ohm.er zal wel een 1000 watt opkomen per kast.dus dat moet goedkomen.
weet iemand ook wat deze speaker ongeveer kost?
ik heb ene vraag aan mensen die ervaring hebben met b&c speakers
ik ben van plan zelf kasten te bouwen en daar moeten de 12pe32 speakers in, nu staat in de gegevens van die speakers dat ze 250 watt rms en muziek vermogen 500 watt kunnen hebben.
nu is mijn vraag of ze echt die 500 watt echt kunnen hebben want zelf draai ik met beyma speakers en als daar dezelfde gegevens op staan zet ik er rustig 500 watt op zonder dat ze stuk gaan.en als er 750 watt op moeten is dat ook geen probleem.
dus wie weet hoeveel watt er op een b&c 12pe32 kunnen. en dan filter is ze af op 120 hz.
met vriendelijke groet johan
ik ben van plan zelf kasten te bouwen en daar moeten de 12pe32 speakers in, nu staat in de gegevens van die speakers dat ze 250 watt rms en muziek vermogen 500 watt kunnen hebben.
nu is mijn vraag of ze echt die 500 watt echt kunnen hebben want zelf draai ik met beyma speakers en als daar dezelfde gegevens op staan zet ik er rustig 500 watt op zonder dat ze stuk gaan.en als er 750 watt op moeten is dat ook geen probleem.
dus wie weet hoeveel watt er op een b&c 12pe32 kunnen. en dan filter is ze af op 120 hz.
met vriendelijke groet johan