Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Visualfreak

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Visualfreak (Pagina: 2 van 2)

Topic: Rippen naar welk formaat. (26-11-2003 22:21:00)
Nog een kleine update, de kwaliteit van AAC zou ongeveer overeen moeten komen met dat van gewone audio-cd's
Topic: Rippen naar welk formaat. (26-11-2003 18:29:00)
Ligt eraan wat je ermee van plan bent. Als de nadruk op de kwaliteit komt te liggen zou ik gaan voor AAC, dit zal voor vele misschien onbekend zijn. Dit is mede door Apple ontwikkeld. De kwaliteit hiervan ligt zeer hoog, terwijl het kleiner is dan de gemiddelde MP3.
Helaas zit er ook een nadeel aan. Er is hiervoor wel de muziekspeler van Apple nodig. Bij mijn weten zijn er namelijk nog geen andere spelers die dit formaat ondersteunen. De speler (iTunes) is gratis, werkt tegenwoordig op zowel mac als pc en is te downloaden via: www.apple.com/itunes/download/
Topic: beste programma voor liedjes database voor op de laptop (26-11-2003 18:22:00)
Wat dachten jullie van iTunes, een muziekprogramma van Apple waar sinds kort een windowsversie van is. Het is overigens helemaal gratis, en de ingebouwde zoekfunctie zit in de standaardlayout ingebouwd en werkt supersnel en supergoed. Deze begint namelijk al met zoeken terwijl je nog aan het typen bent.
iTunes kun je downloaden via: www.apple.com/itunes/download/
Topic: Harman Kardon. (26-11-2003 18:12:00)
de website van Harman Kardon is: www.harmanmultimedia.com/ hier staan ook de steeds genoemde Soundsticks (de speakers in de doorzicht behuizing).
Ik vind ze erg goed klinken, en ben van plan ze zelf ook te kopen.
let wel op dat ze een USB aansluiting hebben en geen 3,5 mm jack. bij mijn weten heeft dit tot gevolg dat ze alleen op een mac aan te sluiten zijn.

mvg, Johan