Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Siddo
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Siddo (Pagina: 2 van 2)
Topic: Gitaar Versterker voor disco (14-11-2003 20:23:00)
Hoe kan je zien dat het een Fullrange versterker is en wat voor kabel heb ik nodig om te verbinden met mijn mengpaneel
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (14-11-2003 20:04:00)de perfecte R&B mix
Destiny's child - Independent woman en 112 - peaches & cream. Erin gooien bij de bridge van independent woman (rustig gezang met een rustig soort negerinnenkooertje erachter)
Topic: Gitaar Versterker voor disco (14-11-2003 19:59:00)Destiny's child - Independent woman en 112 - peaches & cream. Erin gooien bij de bridge van independent woman (rustig gezang met een rustig soort negerinnenkooertje erachter)
Ik ben van plan een Behringer DX-626 te kopen of een Gemini PS-626i. Ik heb al aardig wat ervaring onder andere met de Dateq XTC (daarmee had ik een soort cursusje van een DJ gehad) en met de Pioneer 600 (zoiets). Ik heb thuis een basversterker (Hartke B15) staan (word gebruikt voor een basgitaar) en hij is 15 Watt, verder heb ik nog een electrisch gitaar versterker (Marshall G15RCD) van 45 Watt. Ik gebruik het alleen voor thuis voorlopig want ik weet dat 45 watt niks is voor een feest ofzo.
- Welk mengpaneel is volgens jullie ervaring beter? De bovengenoemde Behringer of de Gemini?
-Zou ik de bovenstaande versterkers kunnen gebruiken aan een van die mengpanelen?
Zoja, heb ik daar nog extra benodidheden voor nodig?
Alvast bedankt,
Sidney
- Welk mengpaneel is volgens jullie ervaring beter? De bovengenoemde Behringer of de Gemini?
-Zou ik de bovenstaande versterkers kunnen gebruiken aan een van die mengpanelen?
Zoja, heb ik daar nog extra benodidheden voor nodig?
Alvast bedankt,
Sidney