Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Gizzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Gizzy (Pagina: 2 van 2)
Topic: Wat kosten jullie nou? (10-1-2004 13:09:00)
geluid:
4 max 300 watt boxen
een max 350 watt sub
een dap p-700 versterker
een hi-fi versterker
ps-626i
een psx
en nog een normale cd speler
licht:
wild moon
prisma moon
triple derbi
een strobo
met standaarts
en een zelf gemaakt schakel paneelhmm 20 euro PER UUR vind ik toch wel een beetje veel als ik dat zie...
ik vraag 20 euro voor een heel avondje en heb beter geluid en meer licht
maar misschien kan jij wel ontzettend super goed draaien ofzo dus dat zou het meteen weer goed maken.als je meer wilt moet je meer betalen
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-1-2004 16:51:00)
DJJD schreef:
gizzy schreef:
ik vraag per uur 20 euro en dan krijgjegeluid:
4 max 300 watt boxen
een max 350 watt sub
een dap p-700 versterker
een hi-fi versterker
ps-626i
een psx
en nog een normale cd speler
licht:
wild moon
prisma moon
triple derbi
een strobo
met standaarts
en een zelf gemaakt schakel paneel
ik vraag 20 euro voor een heel avondje en heb beter geluid en meer licht
maar misschien kan jij wel ontzettend super goed draaien ofzo dus dat zou het meteen weer goed maken.
ik vraag per uur 20 euro en dan krijgje
geluid:
4 max 300 watt boxen
een max 350 watt sub
een dap p-700 versterker
een hi-fi versterker
ps-626i
een psx
en nog een normale cd speler
licht:
wild moon
prisma moon
triple derbi
een strobo
met standaarts
en een zelf gemaakt schakel paneel
geluid:
4 max 300 watt boxen
een max 350 watt sub
een dap p-700 versterker
een hi-fi versterker
ps-626i
een psx
en nog een normale cd speler
licht:
wild moon
prisma moon
triple derbi
een strobo
met standaarts
en een zelf gemaakt schakel paneel