Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Squilex

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 19 bijdrage(n) van Squilex (Pagina: 2 van 2)

Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (22-10-2003 22:45:00)

Reind schreef:

Squilex schreef:

Ja oke Reind, je hebt nog steeds het eerste uitgebreide revieuw. Schouderklopje! happy :). En je neemt me de woorden uit m'n mond, dat was ook mijn bedoeling om ze met elkaar te vergelijken!
Tsja das nog altijd de beste manier -> je keuzes naast elkaar zetten en dan gewoon kijken welke het fijnste is. Tis tenslotte wel je "gereedschap" waar je veel mee werkt :)
Ik heb ze vergeleken met elkaar en heb ze uitgeprobeerd. Die features (PDT) zijn wel aardig, maar om nou te zeggen dat ik ze vaak ga gebruiken... nee. Veel verschil merkte ik niet tussen de SL en de Acura. Dus werd voor mij de keuze al snel bekent...
Hopelijk zullen ze, zoals vermeld staat, deze vrijdag binnen zijn. Dre doe je best! wink ;)
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (5-10-2003 19:09:00)
Ja oke Reind, je hebt nog steeds het eerste uitgebreide review. Schouderklopje! happy :). En je neemt me de woorden uit m'n mond, dat was ook mijn bedoeling om ze met elkaar te vergelijken!
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (4-10-2003 00:34:00)
Heb dat topic al doorgenomen, ik zei MISSCHIEN.
Ik liet me waarschijnlijk even leiden door de features, zullen we maar zeggen wink ;). Heb zelfs de review van Reind doorgenomen. Bij OEM-bak: gedrag van de motor, arm kwaliteit. Efin, dat verhaal ga ik niet herhalen, daar zijn zat reviews van. Als ik voor prijs/kwaliteit zou gaan, is uiteraard de OEM-bak een betere keuze!
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (3-10-2003 20:37:00)
Heb de stoute schoenen aangetrokken en ben er even voor gaan zitten om dit forum helemaal door te nemen. Heb nu een goed beeld gekregen welke draaitafels er in omloop zijn, wat de belangerijkste eigenschappen zijn en op welke dingen je je moet letten, enz. Heel handig om te weten wat de ervaringen van anderen zijn. Moet nu wel zeggen dat me af en toe de keuze moeilijk wordt gemaakt, welke draaitafel ik zou moeten nemen. De SL, PDT-6000 of een van de superbak OEM (Synq XTRM-1 enz.). misschien de pdt...
Topic: Service van Gemini slecht? (23-9-2003 21:53:00)

Dré schreef:

Keer op keer hoor ik allemaal "redenen" waarom de verwerking van defecten zo achterloopt... Daarom doe ik (net als voorheen) het gros van de reparaties (meestal bandkabeltjes in CD-spelers, faders in mixers) zelf. In het gros van de gevallen heeft de klant het apparaat dan weer binnen een paar dagen in huis.
Kijk dit is dus tip voor de mensen die Gemini-apparatuur willen aanschaffen: Haal het bij Dré!
Mochten er problemen voordoen, kun je bij hem terecht en hoef je niet uitzonderlijk lang op je gemini te wachten!
Nou een plus punt van de service of niet laugh :D?
Topic: Technics nieuwste CD-speler (23-9-2003 21:07:00)
Die Technics ziet er niet verkeerd uit, maar ik vind hem wel een beetje oude look hebben. Nu nog wachten totdat hij uitkomt en wat de prijs/kwaliteit verhouding is ten opzichte van de pioneers-denon-numark enz.
Topic: hoe maak je nou een mix? (23-9-2003 20:08:00)
Nou... Als een DJ net begint met mixen is het toch wel zo handig als hij leert tot 16 te tellen. En dat dit na jaren ervaring geheel vanzelf gaat spreekt natuurlijk voor zich.

Maar toch... Tel eerst maar wel even. Doen mensen ook als ze leren dansen (zelfs de ballroom winnaars zijn ooit op die manier begonnen ;-)
Ja Dré, ben ik helemaal met je eens! Ik zit namelijk zelf op stijldansen waarvan ballroom een onderdeel is. In het begin moet je steeds tellen, om in de maat te blijven. Maar dit na een aantal maanden oefenen, gebruik je het nauwelijks meer. Om te starten met een dans tel je natuurlijk wel. Dat is ook wel zo fijn voor je danspartner, anders is het teentjes-trappen wink ;)! Voordat ik op dansen zat had ik wel een beetje moeite met mixen. Nu is het een stuk makkelijker, omdat ik nu 'ritme' gewent ben.
Topic: Elementen voor thuis-dj (15-9-2003 17:19:00)
Bedankt, dan weet ik voldoende!
Topic: Elementen voor thuis-dj (14-9-2003 22:47:00)
Dré,
ben van plan binnenkort 2 PDT-6000 te gaan halen.
Ik wil hem gebruiken voor het normale werk en scratch niet tot nauwelijks.
Welk element past het beste bij mij?
Alvast bedankt!