Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van CoNiO

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van CoNiO (Pagina: 2 van 2)

Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 14:31:00)
Ja amai, ambiance verzekerd hier op dit forum !!!
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 14:22:00)
Jongen toch, geloof me. Ik kan dat boek bijna van buiten. Maar van de set-up afdeling heb ik geen boek, omdat ik die niet kon downloaden. Dus ik zal me daar es in verdiepen.

In elk geval bedankt voor je bereidwillige medewerking.

En ik veronderstel ook dat een forum dient om mensen te HELPEN. En jij als Mod zou dat toch moeten weten é.
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 13:55:00)
En dat vind ik nergens terug, dus dat is mijn probleem. Er zitten scenes in, maar die hebben al allemaal een bewegin met bijvoorbeeld gele bollen, of groene sterren die uit de moving heads komen. Maar ik wil zo'n scene aanmaken met mijn eigen kleuren en gobo's. Maar dat lukt me niet.
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 13:47:00)
Neen, er zit geen paswoord op wanneer je in program mode gaat.

Maar het probleem zit hem, waar vind ik die gobo's, kleuren, ... terug ??? Dat moet ik toch ergens uithalen, omdat dan in een case te steken ?
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 12:52:00)
Ja, en nog een vraag. Moet je die Q-Commander misschien programmeren met bijpassende software en laptop misschien ? Of kun je alles programmeren via het toetsenbord op het toestel ?
Topic: Lightprocessor Q-Commander (10-9-2003 12:51:00)
Heeft er iemand op dit forum ervaring met de Lightprocessor Q-Commander ? Ik ga er eerst bijvertellen dat het een vaste installatie is en er zitten 4 moving heads op, een 100 LED's en de vaste verlichting. Ik ben begonnen met dit toestel te programmeren, maar heb verscheidene vragen:

Zoals bijvoorbeeld hoe ik 1 movinghead aanstuur en dan ook opsla als Scene. Ik geraak in de scenes van de movingheads, maar kan geen nieuwe scene aanmaken met de movingheads. Hoe komt dit ? Zou het kunnen zijn dat de movingheads op hetzelfde adres staan ofzo ?

En ik heb nog een probleem. Ik zou graag de LED's sturen, maar ik vind maar 3 scenes terug waarvan 1 scene is gewoon het kleur blauw, volgende scene is gewoon alles in het rood, en de derde scene is gewoon alles in het groen. Graag had ik alles door elkaar een beetje gehad enzo.

Dus hoe in godsnaam steek je in die qcommander een scene erin ? En hoe stuur je die movingheads aan ?

Alle informatie is welkom,

met vriendelijke groet,

Joeri